Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz

Subject: Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Apr 2018 08:10:22 +0200

W dniu 2018-04-12 o 02:06, XL pisze:

> Ciekawe, co więc obu panów tak ciągnie do tej ,,specyfiki"?

A jak to sobie uroiłaś, że ich ciągnie do tej specyfiki?
Napisali coś wręcz przeciwnego, a ty jak zwykle nie czytasz ze zrozumieniem.

> Ja na ich miejscu, zamiast marnować czas na jej rozpamiętywanie, poszłabym
> na imprezkę, a wracając oblałabym moczem jakiś Chrystusowy Krzyż spotkany
> po drodze, obrzuciła go puszkami po piwie - i na koniec ,,artystycznie"
> obwiesiła męskimi genitaliami.

Jakoś mnie to nie dziwi, że ty byś tak zrobiła.

> To dopiero byłaby satysfakcja! I nagrody za
> artyzm! A jaka niespecyficzna duchowość!

I jak bardzo cię to podnieca!

> Aż dziw, że się jej tak łatwo wyrzekacie! No takiej satysfakcji! I zamiast
> ją w łatwy sposób uzyskać -

Dla normalnego człowieka wcale to nie jest dziwne.

> CIERPICIE od przyglądania się tym, którzy widzą

Zdziwienie to nie to samo co cierpienie.

> Chrystusa w ludziach... cierpiących.

To jakiś sadysta? Wchodzi w nich i powoduje cierpienie?

> Czyzby rodzaj zawiści, panowie - że wasze (jedyne wam jak widać dostępne)
> ,,cierpienie" świat ma dokładnie w... i nikt się nim nie jara?

Ty się tym jarasz. Te twoje plastyczne wizje z oblewaniem moczem...

> Cóż, panowie, ktoś was kiedyś nieźle zrobił w bolo, że wszyscy jesteśmy
> Chrystusami. Wy nie.

Cóż, ktoś cię kiedyś nieźle zrobił w bolo, że jesteś Chrystusem, a my nie.

> Choć przecież takie wielkie jest to wasze
> ,,cierpienie".
> ?

Masz wielką wyobraźnię.

Powrotu do zdrowia życzę.