John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

91. Data: 2018-04-22 11:42:54

Temat: Re: znami a kobietami
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-22 o 11:09, XL pisze:
> młod(sz)e kobiety stosują je wobec
> star(sz)ych, kiedy de facto kapitulują przy ich inteligencji i urodzie

To jest tak płytkie, że aż zęby bolą.
Zawsze sobie to tak tłumaczysz, gdy wyjeżdżasz z rasistowskimi tekstami?

> chcą się odgryźć, chocby niemerytorycznie,

Ciebie nie da się prześcignąć w niemerytorycznych odpowiedziach.

> że ich jedyną, jakże nieracjonalną i jakże chwilową ,,przewagą" jest ich
> młody wiek, bo tylko jeszcze te parę lat. Wtedy same doświadczą tego samego
> od innych młódek.

Zwyczajnie zazdrościsz. I dlatego zwalasz winę na ich młody wiek, gdy
zauważają twoją nienawiść do ludzi.

> Aż za wiele (także w Usenecie) tego doświadczałam.

I zero wniosków,

> Nie rusza mnie to.

I dlatego swoją niemoc intelektualną usprawiedliwiasz ich młodym wiekiem.
Rzeczywiście cię to nie rusza :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

92. Data: 2018-04-22 11:44:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2018 o 11:42, Kviat pisze:
> Zwyczajnie zazdrościsz. I dlatego zwalasz winę na ich młody wiek, gdy
> zauważają twoją nienawiść do ludzi.

Młodość to dar, który wszyscy niezasłużenie dostają a potem wszystkim
jest odbierany.

93. Data: 2018-04-22 11:48:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2018 o 11:44, pinokio pisze:

> Młodość to dar, który wszyscy niezasłużenie dostają a potem
> wszystkim jest odbierany.

A kto te taki ten co odbiera?

"Kto daje i odbiera ten si e w piekle poniewiera." :)

LeoTar Gnostyk

95. Data: 2018-04-22 12:38:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Zwyczajnie zazdrościsz. I dlatego zwalasz winę na ich młody wiek,

To oczywiste, że te kobiety tak to sobie ,,racjonalizują". Inaczej musiałyby
same przed sobą przyznać, że są typowymi pustakami.
A są.

> gdy
> zauważają twoją nienawiść do ludzi.

Pokaż, jak mnie miłujesz. Będę się wzorować.

> I zero wniosków,

> I dlatego swoją niemoc intelektualną

Nie masz dość intelektu, aby MNIE oceniać w tym względzie, Breloczku :-)

> usprawiedliwiasz ich młodym wiekiem.
> Rzeczywiście cię to nie rusza :)

Nie rusza. Rusza tylko te kobiety, których cały majątek to ich ciało - z
pustą puszką mózgową.

--
XL

94. Data: 2018-04-22 12:38:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Młodość to dar, który wszyscy niezasłużenie dostają a potem wszystkim
> jest odbierany.

Natomiast z mądrością jest inaczej - Cvietka pominięto w dystrybucji.

--
XL

96. Data: 2018-04-22 14:10:52

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Młode ciało nie oznacza pustej głowy a jedynie dodatkowe możliwości i obowiązki.
Faceci tego nie zrozumieją bo przez całe życie grają tylko jedną rolę. Kobietom dano
możliwość kilkukrotnej zmiany ról w życiu. Skorzystałaś z tej szansy i zapragnęłaś
być lepszą od facetów przynajmniej tutaj. Rozdajesz kuksańce na prawo i lewo. Na
ślepo. Wystarczy że ktoś pokaże się w twoim zasięgu. Gdy dostajesz prztyczka w nos to
podnosisz larum że kobietę biją. To jest dopiero poniżej pasa :) Giń albo walcz. Taki
jest męski świat. Jeśli chcesz w nim być jak facet to musisz przyjąć tą zasadę. Tylko
że nie musisz tego robić. Wystarczy że wymyślisz sobie inną rolę gdy już jesteś
przezroczysta. Możesz być mądrą dobrą kobietą do której wszyscy idą po pomoc i
wsparcie. Szacunek dostaniesz wtedy automatycznie bez krzyczenia że masz inną
fizjologię i z tego powodu Ci się należy.

97. Data: 2018-04-22 14:42:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-22 o 12:38, XL pisze:

> Natomiast z mądrością jest inaczej - Cvietka pominięto w dystrybucji.

Nie wiesz czy mnie pominięto, bo ciebie nie dopuścili nawet do kolejki
po mądrość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

98. Data: 2018-04-22 14:46:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> To oczywiste, że te kobiety tak to sobie ,,racjonalizują". Inaczej musiałyby
> same przed sobą przyznać, że są typowymi pustakami.

Nie. Tylko brzydkie i głupie kobiety używają tak dennego argumentu, że
skoro młoda i ładna, to na pewno głupia.
Tak to sobie racjonalizują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

99. Data: 2018-04-25 13:00:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,tylko te kobiety, których cały majątek to ich ciało - z
pustą puszką mózgową. "

Z naciskiem na kwantyfikator szczegółowy.
Czytaj ze zrozumieniem.

100. Data: 2018-04-25 13:02:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Faceci tego nie zrozumieją bo przez całe życie grają tylko jedną rolę.

Chyba ty.

JP2 o Jaruzelskim
Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"