JP2 o Jaruzelskim

1. Data: 2018-04-17 19:09:23

Temat: JP2 o Jaruzelskim
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pikio.pl/jan-pawel-ii-o-jaruzelskim/
- Stosunki między Jaruzelskim a Janem Pawłem II były bardzo ciepłe,
wielokrotnie papież wyrażał się o generale z wielkim szacunkiem. Mówił,
że jest to polski patriota - wyjawił polityk.
Reakcja współczesnych katolików

Wielu wiernych jest zadziwionych stosunkiem legendarnego duchownego do
Jaruzelskiego. Jak się bowiem okazuje, papież miał być niezwykle ciepły
oraz otwarty wobec kontrowersyjnego wojskowego.

2. Data: 2018-04-17 20:11:10

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Jaruzelskiego. Jak się bowiem okazuje, papież miał być niezwykle ciepły
> oraz otwarty wobec kontrowersyjnego wojskowego.

Na Jaruzelskiego też (jak JPII) wolę patrzeć jako na mędrca, który wybrał
mniejsze zło dla ratowania kraju. Wszak radzieckie wojska już stały przy
naszej granicy - gdyby wkroczyły, nie byłoby z czego klecić tej
Solidarności... Zbrodniarzem jest Kiszczak. Także Wałęsa ma za uszami dosyć
- nie czarujmy się.

--
XL

3. Data: 2018-04-17 20:17:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2018 o 20:11, XL pisze:
> [...]
> naszej granicy - gdyby wkroczyły, nie byłoby z czego klecić tej
> Solidarności... Zbrodniarzem jest Kiszczak. Także Wałęsa ma za uszami dosyć

O to to!
Rok 1981 - połowa Polski za Solidarnością a połowa za partią.
Jeśli by nawet wojska nie wkroczyły to wojna domowa murowana. I można
powiedzieć że stał się cud, że Polska uniknęła tego.
Z lat późniejszych - nie lubię Urbana, ale całkiem mam dużo sympatii do
Rakowskiego za reformy, a zwłaszcza do Wilczka.

4. Data: 2018-04-18 00:47:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 20:17:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> Z lat późniejszych - nie lubię Urbana, ale całkiem mam dużo sympatii do
> Rakowskiego za reformy, a zwłaszcza do Wilczka.

I kto to mówi?
Samozwańcza ekstrema co dwa lata temu jechała po komunie jak po łysej kobyle?
Hojność narodu też ma granice.

5. Data: 2018-04-18 05:39:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 00:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

> I kto to mówi?
> Samozwańcza ekstrema co dwa lata temu jechała po komunie jak po łysej kobyle?
> Hojność narodu też ma granice.

Komuny nienawidzę, ale właśnie reformy Wilczka były czymś niezwykłym

6. Data: 2018-04-18 07:05:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 05:39:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Komuny nienawidzę, ale właśnie reformy Wilczka były czymś niezwykłym

Chyba tylko ten jeden się ratuje.
Jednak jestem zdania, że do lepszego waflowania się online z Iksi nie musicie
zakładać sobie nawzajem na dyńki klap od jaruzela w roli naszyjników.

Gdyby tu pisywał niejaki Jacek Biały znany z soc.culture.polish (popularnie
ściepy) i z siostrzanej grupy pl.soc.polityka, to by suchej nitki na Was
nie zostawił za powielanie tez Mi...mi...mi...

Ja jednak przedstawię wam szansę skiciorowania zamiast od razu skiepścić.
Po pierwsze z tej racji, że kiedyś sam tak myślałem, zanim przemyślałem
tę sprawę i chodzi tutaj o skutek w postaci skancerowania całego pokolenia,
któremu w stanie wojennym odebrano możliwość prawidłowego rozwoju.
Gdybym wyłożył tu całość argumentów, to pewnie by mnie wsadzili za zamiar
obalenia siłą ustroju albo dopadł mnie jak Leppera (wroga nr 1 dwupartyjnej
patokracji i jej odprysków) - seryjny. Bo ta patokracja jest właśnie wynikiem
stłumienia i infiltracji karnawału Solidarności i chyba tak myśli każdy
rozsądny Polak z wyjątkiem starych kiejkutów, którzy nie powinni mieć możliwości
sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.

7. Data: 2018-04-18 07:08:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 07:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Po pierwsze z tej racji, że kiedyś sam tak myślałem, zanim przemyślałem
> tę sprawę i chodzi tutaj o skutek w postaci skancerowania całego pokolenia,
> któremu w stanie wojennym odebrano możliwość prawidłowego rozwoju.

a co sądzisz o Michniku?

8. Data: 2018-04-18 07:16:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 07:08, pinokio pisze:

> a co sądzisz o Michniku?

Jaruzelski popełnił błąd dogadując się z grupą Michnika

9. Data: 2018-04-18 08:50:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 07:16:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jaruzelski popełnił błąd dogadując się z grupą Michnika

Ja raczej uważam, że Michnik popełnił błąd.
Dogadać się z Jaruzelskim musiał, ale dotrzymać umów uzgodnionych pod przymusem
nie musiał.

Od tego grubego błędu poszedł w takie najpierw głupstwa, a potem i świństwa,
że jak się opinia publiczna zorientowała, w jakie maliny ją wpuścił, to już nie mógł
tego odkręcić.

To jest najlepszy przykład na działanie karmy - człowiek, który działa
nieetycznie i brnie w to dalej, prędzej czy później dojdzie do takiego stopnia
negatywnej aktywności, że zniszczy sobie życie przy całych pozorach uczciwości
a w rzeczywistości przy jej zaniku.

10. Data: 2018-04-18 08:59:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Komuny nienawidzę, ale właśnie reformy Wilczka były czymś niezwykłym

TAK!

--
XL

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.