JP2 o Jaruzelskim

11. Data: 2018-04-18 08:59:54

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> a co sądzisz o Michniku?

Szuja.

--
XL

12. Data: 2018-04-18 09:01:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ja raczej uważam, że Michnik popełnił błąd.
> Dogadać się z Jaruzelskim musiał, ale dotrzymać umów uzgodnionych pod przymusem
> nie musiał.
>
> Od tego grubego błędu poszedł w takie najpierw głupstwa, a potem i świństwa,
> że jak się opinia publiczna zorientowała, w jakie maliny ją wpuścił, to
> już nie mógł tego odkręcić.
>
> To jest najlepszy przykład na działanie karmy - człowiek, który działa
> nieetycznie i brnie w to dalej, prędzej czy później dojdzie do takiego stopnia
> negatywnej aktywności, że zniszczy sobie życie przy całych pozorach uczciwości
> [...]

Dobre podsumowanie.

--
XL

13. Data: 2018-04-18 09:51:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 07:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> patokracji i jej odprysków) - seryjny. Bo ta patokracja jest właśnie wynikiem
> stłumienia i infiltracji karnawału Solidarności i chyba tak myśli każdy
> rozsądny Polak z wyjątkiem starych kiejkutów, którzy nie powinni mieć możliwości
sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.

Jan Paweł II się mylił?

14. Data: 2018-04-18 10:10:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 09:51:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.

> Jan Paweł II się mylił?

Przecież to była wypowiedź nie w sprawach wiary ani moralności.
Polityka komunistów nie należała bynajmniej do dziedziny moralności.

15. Data: 2018-04-18 10:16:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 10:10:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
możliwości sprawowania jakichkolwiek stanowisk powyżej sołtysa w Koronie Polskiej.

> Przecież to była wypowiedź nie w sprawach wiary ani moralności.
> Polityka komunistów nie należała bynajmniej do dziedziny moralności.

PS. I w dodatku nie ex cathedra.

16. Data: 2018-04-18 10:49:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 10:16, Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. I w dodatku nie ex cathedra.

Nie zrozumiałeś , nie chodziło mi o nieomylność JP2 jako papieża. Ale o
samą osobę Jana Pawła II. Dla mnie jest wiarygodniejszy od Ciebie.

17. Data: 2018-04-18 10:57:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 10:49:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Nie zrozumiałeś , nie chodziło mi o nieomylność JP2 jako papieża. Ale o
> samą osobę Jana Pawła II. Dla mnie jest wiarygodniejszy od Ciebie.

Masz prawo tak sądzić.
Ale czy jest wiarygodniejszy od opozycji przeciw-okrągłostołowej?
Tam większość jednakże wypowiada się o Jaruzelskim tak, że znaczenie nazwiska
generała PRL bardzo zbliża się do tego z czasów i miejsca ich osadzenia.
To nawet nie jest logiczne całe zło zganiać na czołowego opozycjonistę,
podczas gdy Jaruzel był dyktatorem.

Moja wiarygodność ma niewiele zrestą do rzeczy przy opinii wielu ofiar
bezpośrednich i pośrednich stanu wojennego i ich rodzin i dlatego na nią się
nie powołują, a na common sense.

18. Data: 2018-04-18 10:58:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 10:57:42 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> bezpośrednich i pośrednich stanu wojennego i ich rodzin i dlatego na nią się

PS. nie powołujĘ

19. Data: 2018-04-18 11:06:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 10:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Masz prawo tak sądzić.
> Ale czy jest wiarygodniejszy od opozycji przeciw-okrągłostołowej?
> Tam większość jednakże wypowiada się o Jaruzelskim tak, że znaczenie nazwiska

Opozycja przeciw-okrągłostołowa:
https://niezlomni.com/czego-najbardziej-zalowal-wojc
iech-jaruzelski-lozu-smierci-nieoczekiwane-slowa-jan
usza-korwin-mikkego/

Czego najbardziej żałował Wojciech Jaruzelski na łożu śmierci?
Nieoczekiwane słowa Janusza Korwin-Mikkego:

W latach 80. Polska poszła drogą poprawiania socjalizmu, czego do dziś
Wojciechowi Jaruzelskiemu nie może wybaczyć Janusz Korwin-Mikke. Szef
partii Wolność liczył, że PRL podąży raczej tropem wolnorynkowych
reform, których dokonał gen. Pinochet w Chile.

Korwin-Mikke twierdzi, że jego pomysły były rozważane przez
Jaruzelskiego. Do tego stopnia, że przed śmiercią żałował, iż nie
wprowadził ich w życie.

-----------------------

A lewostrona opozycja była zwalczana za komuny przez komunistów za trockizm/

20. Data: 2018-04-18 11:11:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 11:06, pinokio pisze:
> A lewostrona opozycja była zwalczana za komuny przez komunistów za
> trockizm/

w kazdym razie nie przekonuje mnie bluzg przeciw nieżyjącemu generałowi
wykonany przez Emiliana Kamińskiego:
https://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo&t=4s
;-)

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.