Śmieci w głowie

91. Data: 2018-04-30 21:21:51

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bredzisz jak zwykle.
> Pokaż mi zapis genetyczny u kobiet, który determinuje siedzenie w kuchni
> przy garach, albo zmianę pampersów.

Ależ rozumiem. Posłałeś starą do roboty, bo nie dajesz rady zarobić na
rodzinę i teraz sobie w zaparte racjonalizujesz tę żałosną sytuację tym, że
przecież twoja kobieta i tak o niczym innym nie marzy, jak właśnie o tym,
by wstawać o świcie i zap...ć do fabryki czy tam innej korpo, rozdarta
tęskniąc cały dzień za dzieckiem.

--
XL

92. Data: 2018-04-30 21:22:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL napisała:
> "Że znajdujesz winnych poza sobą, kiedy Ci się coś nie udaje. Zachowujesz
> się jak dzieciak: ,,dałbym radę, gdyby nie ten podły świat" ? "
>
> Czyli jednak chodzi tylko żeby jebnąć, bo nigdy nie szukałem winnych a jedynie
przyczyn.

Zmień płytę.

--
XL

93. Data: 2018-05-01 08:59:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 21:21, XL pisze:

> Ależ rozumiem. Posłałeś starą do roboty, bo nie dajesz rady zarobić

Jak na razie, jedyną niedojdą tutaj, która nie umie zarobić nawet na ZUS
jesteś ty, sama się tym pochwaliłaś, a o mnie nic nie wiesz i dlatego
wyobraźnia ci pracuje.

Jak zwykle, usłyszałaś gdzieś słowo "genetycznie" bez zrozumienia i
teraz bezmyślnie je nadużywasz. Zorientowałaś się, że znowu palnęłaś
głupotę i próbujesz zmienić temat dzieląc się swoimi urojeniami.

[ciach bzdety]
> rozdarta tęskniąc cały dzień za dzieckiem.

Bredzisz. Nie wszystkie kobiety są rozdarte i nie ty o tym będziesz
decydować. Za cienka w uszach jesteś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

94. Data: 2018-05-01 10:35:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak na razie, jedyną niedojdą tutaj, która nie umie zarobić nawet na ZUS

NIE MUSZĘ i nie chcę. Leżę i pachnę.

> jesteś ty, sama się tym pochwaliłaś,

Musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem jednak...

> a o mnie nic nie wiesz

Bardzo dużo o tobie wiem.

> i dlatego
> wyobraźnia ci pracuje.

Roisz.

> [...]

Roisz.

> [ciach bzdety]
>
> Bredzisz. Nie wszystkie kobiety są rozdarte

Kobietony - nie. No i oczywiście twoja kobieta też ,,nie" - nie chce obniżać
twojego poczucia wartości jeszcze bardziej. Kobiety są zdolne do wielkich
poświęceń dla trutniów. Przerośniety instynkt macierzyński :->

> i nie ty o tym będziesz
> decydować.

Nie ma o czym tu ,,decydować", łajzo. Kobieton to kobieton.

> Za cienka w uszach jesteś.

Widzę, że nie poszło w las.

--
XL

95. Data: 2018-05-01 15:10:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-01 o 10:35, XL pisze:

> NIE MUSZĘ i nie chcę. Leżę i pachnę.

Czyli zwykły leń.

> Musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem jednak...

Gubisz się w tym, co sama piszesz.

> Bardzo dużo o tobie wiem.

LOL :)
Twoje urojenia nie mają nic wspólnego z wiedzą.

> Roisz.

Nie, niżej znowu ci wyobraźnia spłatała figla :)

> Kobietony - nie.

Kobietony to ty masz w głowie :)

> No i oczywiście twoja kobieta też ,,nie"

Urojeń ciąg dalszy :)
Nie masz bladego pojęcia, czy mam kobietę czy nie mam, ale nie
przeszkadza ci to fantazjować.

> - nie chce obniżać
> twojego poczucia wartości jeszcze bardziej. Kobiety są zdolne do wielkich
> poświęceń dla trutniów. Przerośniety instynkt macierzyński :->

Nie chcę cię ośmieszać jeszcze bardziej, ale kobiety są różnie. Są też
takie głupie jak ty, ale to nie znaczy, że wszystkie są takie jak ty.
Przypomnę ci tylko, że to ty podobno leżysz i pachniesz nierobie.
(I zdecyduj się wreszcie, czy nic nie robisz, czy robisz tak nieudolnie,
że na ZUS nie dajesz rady zarobić.)

> Nie ma o czym tu ,,decydować", łajzo. Kobieton to kobieton.

A faszystka to faszystka :)

> Widzę, że nie poszło w las.

Skoro tylko komunikaty na takim przedszkolnym poziomie do ciebie
docierają, to skorzystałem. Miałem rację, bo zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

96. Data: 2018-05-01 21:31:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> takie głupie jak ty, ale to nie znaczy, że wszystkie są takie jak ty.
> Przypomnę ci tylko, że to ty podobno leżysz i pachniesz nierobie.

Urodziłam i wychowałam dwoje dzieci, pracowałam zawodowo 20 lat, prawie
zbudowałam dom - mój Facet stwierdził, że należy mi się za to od niego
szacunek i order, a w bonusie wygodny szezlong i flakon ulubionych perfum.
Nie mogłam odmówić ?

I rozumiem twoją agresję. Ty w ,,nagrodę" wysyłasz kobietę do roboty - a ona
nawet nie śmie odmówić, bo zostanie ,,nierobem".

> (I zdecyduj się wreszcie, czy nic nie robisz, czy robisz tak nieudolnie,
> że na ZUS nie dajesz rady zarobić.)

Nie jestem ubezpieczona w ZUS - więc niby jak miałabym, kłamczuchu,
zarabiać na tę rabunkową instytucję :-)

> A faszystka to faszystka :)

Wśród kobietonów bywają i faszystki. Podejrzewam, że istnieje nawet ścisła
korelacja.

> Skoro tylko komunikaty na takim przedszkolnym poziomie do ciebie
> docierają, to skorzystałem. Miałem rację, bo zrozumiałaś.

Coś na pewno - ale widzę, że jest ci wszystko jedno, co ?

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Masz śmietnik pod kopułą.
Bez odbioru, łajzo :-)

--
XL

97. Data: 2018-05-02 08:10:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-01 o 21:31, XL pisze:

> Urodziłam i wychowałam dwoje dzieci,
[ciach bzdety]

Nie obchodzi mnie co ty zrobiłaś, nie obchodzi mnie twój facet i twoje
lenistwo.
To kompletnie nie ma związku z prostym komunikatem, skup się: nie jesteś
żadnym wzorcem kobiety, nie masz żadnego prawa narzucać innym swoich
urojeń na temat wzorca kobiety. Możesz sobie nawet zostać świętą (nie
takich durniów kościół obwoływał świętymi), ale nie masz prawa wymuszać
na innych swoich religianckich wizji co kobieta powinna, a czego nie.

> I rozumiem twoją agresję.

Nie rozumiesz. Tutaj tylko ty jesteś agresywna.

> Ty w ,,nagrodę" wysyłasz kobietę

Bez wątpienia jesteś kretynką. To najlepszy dowód na to, że kobiety są
różne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami