Wydajemy e-zina?

1. Data: 2018-04-22 08:44:16

Temat: Wydajemy e-zina?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak między sobą piszemy tutaj na naszym maglu i cała para w gwizdek.
Może tak wydawalibyśmy zina w PDF - na początek miesięcznik, żeby się nie
przepracowywać? Roboczy tytuł "PoSyPka - Pismo nielukrowane".

PS. Posiadam odpowiednie narzędzia edytorskie (XeLaTeX) i umiem je profesjonalnie
obsługiwać. Tylko kwestia rejestracji tytułu i publikujemy - za darmo dla
określonej listy mailingowej, zaśpo płatnej rejestracji na stronce... co nam się
żywnie podoba.

2. Data: 2018-04-22 10:49:36

Temat: Re: Wydajemy e-zina?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> określonej listy mailingowej, zaśpo płatnej rejestracji na stronce... co nam się

Dałeś mi do myślenia - ale chyba nie tak, jak byś najbardziej chciał.
Zdałam sobie sprawę, że ta maglownica tutejsza jest o niczym - kolaż spraw
już od lat przegadanych, przetrawionych i wyplutych. Zadnej świeżyzny. To
nie ma sensu, to nikogo procz nas nie zainteresuje. Więc po co inna forma
tego, czego i tak sami mamy już dość, pisząc tu chyba już tylko z
przyzwyczajenia?
Przynajmniej tak jest ze mną.
I chyba to jest dla mnie Odkrycie na tyle ważne, że może czas się pożegnać?
--
XL

3. Data: 2018-04-22 11:16:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Przynajmniej tak jest ze mną.
> I chyba to jest dla mnie Odkrycie na tyle ważne, że może czas się pożegnać?

Oj, czas.

--
XL

4. Data: 2018-04-22 12:42:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Oj, czas.

Czas.

--
XL

Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
JP2 o Jaruzelskim
Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"