Dla Pinokia :-)

1. Data: 2018-04-22 10:49:36

Temat: Dla Pinokia :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.braciaprzykawie.pl/przestan-chodzic-do-k
osciola-5-powodow/

Przeczytaj - nie sugeruj się samym tytułem zbyt dosłownie :-)

--
XL

2. Data: 2018-04-22 10:54:50

Temat: Re: Dla Pinokia :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2018 o 10:49, XL pisze:
> https://www.braciaprzykawie.pl/przestan-chodzic-do-k
osciola-5-powodow/

> Przeczytaj - nie sugeruj się samym tytułem zbyt dosłownie :-)

"Nie bez przyczyny mówi się, że bierzmowanie jest sakramentem pożegnania
z kościołem. To ostatnia rzecz do której młody człowiek w okresie buntu
jest przymuszany"

Uważam że winny jest wiek bierzmowanych. Teraz zamiast w wieku gdy się
osiąga dojrzałość , Sakrament Dojrzałości jest w wieku gdy wielu właśnie
odkrywa masturbację, nie mówiąc o wieku buntu.
Moim zdaniem - bierzmowanie powinno być w wieku 25-27 lat.

3. Data: 2018-04-22 11:10:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> odkrywa masturbację, nie mówiąc o wieku buntu.
> Moim zdaniem - bierzmowanie powinno być w wieku 25-27 lat.

W tym wieku to są święcenia kapłańskie, no daj spokoj.

Czytaj :-)

--
XL

Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
JP2 o Jaruzelskim
Freud miał troszkę racji