Konkurs na skecz

1. Data: 2005-01-30 00:33:20

Temat: Konkurs na skecz
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cth94l$164$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mocny tekst ... Ten rodzaj abstrakcji dziwnym
> trafem wyjątkowo mnie bawi :))). Myślę, że Monty Pythony
> mogłyby to nieźle rozwinąć w inscenizacji ... :)

Można by to ubrać w opowiastkę o wyprawie na inną planetę,
na której odkryto rasę, która ma ten ciekawy sposób
rozmnażania. I pokazana parka w trakcie "kopulacji".
Trzeba by jeszcze mocno dopracować tematy do narzekań.
I wymyślić dobrą puentę, kiedy jedna z osób zajdzie
w ciążę - wykorzystać na maksa paradoks sytuacji,
gdzie mamy uwieńczoną sukcesem próbę zajścia w ciążę
(a wiec powód do radości i satysfakcji) będącą
jednocześnie kwintesencją zdegustowania i zniesmaczenia
życiem itp itd :)))) Czyli jednocześnie skecz
byłby karykaturalnym ujęciem skrajnej hipokryzji.

Może temat orgazmu jakoś by dało się tu także wykorzystać...

Totalny rozjazd ukrytych pragnień, rzeczywistych działań
i zwerbalizowanych komentarzy do nich ...

Robię z tego nowy wątek, ogłaszam konkurs na dialogi
w skeczu i puentę :)))

1. Data: 2005-01-30 15:37:27

Temat: Re: Konkurs na skecz
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

coś jak
"Every Sperm is Sacred"
"I'm a Roman Catholic,
And have been since before I was born,
And the one thing they say about Catholics is
They'll take you as soon as you're warm.

You don't have to be a six-footer.
You don't have to have a great brain.
You don't have to have any clothes on.
You're a Catholic the moment Dad came,
Because...

Every sperm is sacred.
Every sperm is great.
If a sperm is wasted,
God gets quite irate."
"Every sperm is wanted.
Every sperm is good.
Every sperm is needed
In your neighbourhood.

Every sperm is useful.
Every sperm is fine.
God needs everybody's.
Mine!
And mine!
And mine!

Let the Pagans spill theirs
O'er mountain, hill, and plain.
God shall strike them down for
Each sperm that's spilt in vain."
"Hindu, Taoist, Mormon,
Spill theirs just anywhere,
But God loves those who treat their
Semen with more care."

mhm ;)

1. Data: 2005-01-30 15:38:23

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znaczy się to tekst Pajtonów oczywiście

1. Data: 2005-01-30 22:25:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Można by to ubrać w opowiastkę o wyprawie na inną planetę,
> na której odkryto rasę, która ma ten ciekawy sposób
> rozmnażania.

Redziu :) Ale po co ? Tekst był trafiony. Narzekac by być napoczętą, i
chwilę później narzekać z braku możliwosci napoczynia (oczywiście przez
drugą stronę "poczętego" konfliktu). Czy ten stan nie jest jak najbardziej
naturalny wbrew wyobrażenionm i chęciochuciom obydwu stron przed i po ? Taka
magiczna siła zmieniająca wszystko wbew .... czasem wbrew szczerym intencjom
na począku ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-31 02:21:15

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> drugą stronę "poczętego" konfliktu). Czy ten stan nie jest jak

Konflikt brzemienny w skutkach

A ludzi stan brzemienny w konflikt

---
Nie idę spać bo znowu Tkaczuk będzie mi się śnił!

1. Data: 2005-01-31 11:36:47

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> magiczna siła zmieniająca wszystko wbew .... czasem wbrew szczerym intencjom

Hmmm...
Mnie zasadniczo chodziło tylko o to, że jakby to było
na innej planecie to by mozna Pytonom-Obcym ubrać jakieś głupie
czapki, którymi bu potrząsali w trakcie narzekania ;)

MMPI
Telefon i lampa czy ponton ?
klamstwa, zdrada, jak sobie poradzic?
Kto zdradzil