Do znawców a nie fanatyków DO

21. Data: 2004-09-07 12:57:03

Temat: Re: Konsekwencje DO + węglowodany
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiRAHAnie zgodze sie z Toba - uwazam ze - szczegolnie wsrod mlodych dziewczyn
> - jest coraz wiecej szczuplych. Ale to one wlasnie najbardziej o siebie
> dbaja. I oby tak dalej ;)

Przypatrz sie tym mlodym, szczuplym dziewczynom i chlopcom. Popatrz na ich
dlonie i lokcie, zgroza ogarnia jakie brzydkie, szorstkie. Nogi z lekko
popekanymi zylkami, zyly wywalone przy kostkach. Co bedzie z nimi za 10 lat?

pozdro Dana

Jeszcze zwroc uwage na dzieciaki, ta sama historia.

22. Data: 2004-09-07 13:12:07

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

jaico? napisał(a):

> [...]
> popekanymi zylkami, zyly wywalone przy kostkach. Co bedzie z nimi za 10 lat?

e, no nie wiem - albo mam mniej naturalistyczne oko, albo bardziej
apetyczne sztuki mi sie trafiaja

pozd
WiRAHA

23. Data: 2004-09-07 13:32:36

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> e, no nie wiem - albo mam mniej naturalistyczne oko, albo bardziej
> apetyczne sztuki mi sie trafiaja
>
> pozd
> WiRAHA

Nie przejmuj sie, ja tez nigdy nie zwracalam na to uwagi.
Dopiero od roku zaczelam sie przypatrywac wszystkim ludziom( mlodym i starym)
Jeszcze jest cieplo wiec jest okazja do obserwacji.

Jak czytam porady typu- brudne lokcie nalezy przez pare dni nacierac cytryna,
zeby pojasnialy to mi rece opadaja.
Pamietam jak wyzywalam lata temu moje dziecie od brudasow (wlasnie lokcie). Nie
moglam tego domyc. Teraz juz jestem madrzejsza.

pozdro Dana

24. Data: 2004-09-07 14:05:26

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Adrian napisał(a):

> Czyli co robić jak nie chcę przechodzić na DO bo to zbyt radykalne a ja
> jestem przyzwyczajony do tradycyjnych posiłków, a chciałbym po prostu
> zredukować spożycie węglowodanów a zwiększyć tłuszczy? Będzie gorzej niż
> było?

jak chcesz przejsc to przejdz i stosuj sie do zasad.
a jak nie umiesz to nie przechodz i nie marudz
lub poszukaj innych niskoweglowodanowych diet - jest ich sporo

pozd
WiRAHA

25. Data: 2004-09-07 15:23:59

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:389a.000000b6.413daccc@newsgate.onet.pl pisze:

> No, z higiena to nasz narod jest na bakier.
> Przyznaj, ze silny organizm poradzi sobie z brudem i wiekszoscia zarazkow.
> A slaby, schorowany???

Masz calkowita racje. Szczegolnie wycienczone nieodpowiednia dieta organizmy
maja notoryczne problemy z lambliami czy candida, czyli z rzeczami, ktore sa
dla czlowieka calkowicie naturalne i ktore dobrze odzywiony organizm potrafi
trzymac w ryzach tak, jak Matka Natura przykazala.

--
Niech sobie buduja piramidy jakie im sie podoba. Ich podstawy j tak z czsem beda
wyplukane i zastapione przez tluszcze zwierzece jak w diecie optymalnej, ktora jest

26. Data: 2004-09-07 15:26:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:389a.000000e7.413db874@newsgate.onet.pl pisze:

> [...]
> Pamietam jak wyzywalam lata temu moje dziecie od brudasow (wlasnie
> lokcie). Nie moglam tego domyc. Teraz juz jestem madrzejsza.

"Po lokciach lud moj umilowany poznacie" - z Optykalipsy sw. Jana

--
Słodka 30% bita śmietana bez cukru nie tuczy. 100 gram śmietany 30% to jest 291
kalorii Żaden tłuszcz, który spożywamy bezpośrednio nie tuczy. Tuczą natomiast

27. Data: 2004-09-07 15:34:10

Temat: Re: Do znawców a nie fanatyków DO
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> rzekl znawca !!!!

jeśli masz inne zdanie to napisz je i uzasadnij swoją wypowiedz.

28. Data: 2004-09-07 15:44:25

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> --Hej panie M.C.K.
> Porozgladaj sie w kolo i daj znac co zobaczyles.Jestem pewna ze przyznasz mi
racje, a moze sie myle.

Tez uwazam, ze nie mozna wszystkich niepowodzen zrzucac na " zyjace w nas
stworzonka" i diabli wiedza co jeszcze, no ale nie kazdego stac na przyznanie
sie do "niewiedzy"

pozdro Dana

29. Data: 2004-09-07 15:50:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lat?

> pozdro Dana
>
> Jeszcze zwroc uwage na dzieciaki, ta sama historia.

i jakiej muzyki słuchają .. o zgrozo jak mozna tak!!!!
i nie pracuja tylko chodza i studiuja.
takich to powinno się do obozów pracy zamykac zeby był porzadek.i tam w tych
obozach powinno sie ich karmic odpowiednio tak aby nabrały rozumu

30. Data: 2004-09-07 16:19:20

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> jak chcesz przejsc to przejdz i stosuj sie do zasad.
> a jak nie umiesz to nie przechodz i nie marudz
> lub poszukaj innych niskoweglowodanowych diet - jest ich sporo

Nie marudzę, tylko rzeczy z węglowodanami też mają swoje walory smakowe, a
życie powinno być przyjemne, więc się pytam jakie są konsekwencje.
Dajmy na to że w "normalnej" diecie jest 300-350g węgl./dzień
W optymalnej 50-100.
A mnie pasowałoby 150-200 :-)

Pozdrawiam
Adrian

jak pozbyć się tłuszczu w dolnej części brzucha
info plizzz : regenerator mięśni
Uwielbiam Wasze dyskusje :)
Smiercionosne jajka
pytanie do "Opty" - przeciwskazania