Re: Konserwacja doniczek glinianych

1. Data: 2004-04-18 18:16:13

Temat: Re: Konserwacja doniczek glinianych
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c5ug83$svl$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

| Co Wy macie za miskanty-potwory? Ja mam kępę "Robustusa" 7 lat w
| jednym miejscu, niczym nie ograniczałam i poza tym że powiększa
| rozmiar o ok. 20 cm średnicy z roku na rok, to nigdzie nie łazi.
| Zamierzam w tym roku ją wreszcie podzielić, bo jak tak dalej pójdzie,
| to zupełnie wyłysieje biedactwo w środku i straci wygląd, ale trochę
| się boję, że po przesadzeniu jej się przypomni, że powinna łazić.

Mój potwór znów wylazł na ścieżkę. Kłącza jak perz grubości małego palca. O
ile wiem - sacchariflorus. Ale dostałam ogromne quasi-wiadro z otworami w
dnie i chyba sobie pozwolę na następne monstrum. A nadmiar tego bynajmniej
nie trafi na kompost!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-04-18 21:01:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dnie i chyba sobie pozwolę na następne monstrum. A nadmiar tego bynajmniej
:)
moj tez jest sacchariflorus
i choc wielce ozdobny jest
uzyteczny nawet
min robie sobie z niego piekne splawiczki
to postanowilem ograniczyc jego populacje u siebie
i pale klacza
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe