Konwalie

1. Data: 2001-03-02 11:54:16

Temat: Konwalie
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotowuje sie powoli do zakupu i posadzenia klaczy konwalii. Moze ktos mi
cos podpowie, poradzi i zasugeruje? Np. kiedy i jak to zrobic ? :))

Uklony i usmiechy
Piotrek

--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------

2. Data: 2001-03-02 12:21:24

Temat: Re: Konwalie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okonikki" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Przygotowuje sie powoli do zakupu i posadzenia klaczy konwalii. Moze ktos mi
> cos podpowie, poradzi i zasugeruje? Np. kiedy i jak to zrobic ? :))

Według mnie konwalia przyjmuje się z taką samą "trudnością" jak perz. :-))
Sadz teraz.
Pozdrawiam Krystyna.

3. Data: 2001-03-02 12:22:49

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

I o to chodzi, o to chodzi. Bo siedze juz jak na szpilkach. Wiec jutro w
koncu pogrzebie sobie w ziemi! :)))))))

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

4. Data: 2001-03-02 13:07:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

[...]

:)))))
Mam nadzieje Piotrku, ze mowiac o grzebaniu w ziemi
masz na mysli nakopanie robakow na zasiadke na wczesnowiosenne plocie
?
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

5. Data: 2001-03-02 13:19:44

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne. Przy okazji.
:)))

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

6. Data: 2001-03-02 13:53:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okonikki napisal:

> Przygotowuje sie powoli do zakupu i posadzenia klaczy konwalii. Moze ktos mi
> cos podpowie, poradzi i zasugeruje? Np. kiedy i jak to zrobic ? :))

Konwalie przesadza się na przełomie września i października. Przyjmuja
się bardzo łatwo, właściwie potrzebny im tylko cień. Dobrze jest wkopać
jakiś ogranicznik, bo te kłącza wędrują sobie gdzie chcą i rozmnażają się
jak króliki :-)

Krycha

7. Data: 2001-03-02 13:58:27

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Według mnie konwalia przyjmuje się z taką samą "trudnością" jak perz. :-))
> Sadz teraz.
> Pozdrawiam Krystyna.

To powinnam mieć już ładny gąszcz.
Dwa razy sadziłam z nadzieją na kwiaty i nic.
Nie przyjęły się :-(((
Pozdrowienia
--
Kronopio
ICQ 82543201

8. Data: 2001-03-02 14:04:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio napisal:

> To powinnam mieć już ładny gąszcz.
> Dwa razy sadziłam z nadzieją na kwiaty i nic.
> Nie przyjęły się :-(((

A sadziłeś w jesieni i w cienistym miejscu? Ja mam właśnie gąszcz
i wędrujące kłacza wystawiające złoślwie łebki w miejscach wcale
dla nich nie przeznaczonych.

Krycha

9. Data: 2001-03-02 14:07:09

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez wszedzie czytalem o tym wrzesniu-pazdzierniku. Ale jak zeszlej jesieni
krazylem po sklepach i szkolkach, to wszedzie mi mowiono o klaczach wiosna.

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

10. Data: 2001-03-02 14:14:50

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Dobrze jest wkopać jakiś ogranicznik, bo te kłšcza wędrujš sobie gdzie chcš i
> rozmnażajš się jak króliki :-)

A jak rozmnażajš się króliki? I czy wkopanie ogranicznika im przeszkadza????
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody