Kora a co pod nia ?

11. Data: 2006-08-23 18:35:37

Temat: Re: Kora a co pod nia ?
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-08-23 16:54, Niejaki/a Marta Góra bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> No wypielić niestety i na to gruba, kilku centymetrowa warstwa kory.
> Na dłuższy czas będzie spokój:)

Takiej odpowiedzi sie niestety obawialem :-(
Nie chce mi sie pielic ... Zony nie namowie, bo tak sie jakos przyjelo,
ze trawnik to moja dzialka ;-)
Moze jednak sprobuje z tymi gazetami ...

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

12. Data: 2006-08-23 19:23:34

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla napisał(a):

> Takiej odpowiedzi sie niestety obawialem :-(
> Nie chce mi sie pielic ... Zony nie namowie, bo tak sie jakos przyjelo,
> ze trawnik to moja dzialka ;-)
> Moze jednak sprobuje z tymi gazetami ...

jak się boisz farby, to można tekturowe pudła, bez nadruków ;-)

A.

13. Data: 2006-08-23 19:23:44

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla napisał(a):

> [...]
> ze trawnik to moja dzialka ;-)
> Moze jednak sprobuje z tymi gazetami ...

jak się boisz farby, to można tekturowe pudła, bez nadruków ;-)

Drzewo owocowe-problem ze spadającymi owocami
strzyzenie krzewow
no nie da rady znalezc...
nteligentne domy w systemie EIb, ogrzewanie w ścianiach podłogach, sterowanie, automatyzacja, komputeryzacja
usmiercic drzewo