Kora w ogrodzie

61. Data: 2003-06-27 21:22:36

Temat: Re: Kora w ogrodzie
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bdi99a$do3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W Polsce wystarczy,że przez tydzień nie pada deszcz
> i zaczyna się biadolić o suszy w lasach,a po dwóch
> tygodniach bez opadów pojawia się susza w rolnictwie.
> Prognoza wieloletnia jest zbędna w tej sytuacji.

Wieloletnia czy dwutygodniowa, daje w kość naszym wychuchanym roślinkom.
Dlatego lepiej ściółkować, niż stać godzinami z wężem.

pozdr.
Ewa

62. Data: 2003-06-27 21:28:01

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ta kora wlasciwie daje i czy powinno ja
> sie sypac prawie wszedzie?

Do kawy nie.

pluton

63. Data: 2003-06-27 22:14:53

Temat: Odp: Kora w ogrodzie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdiee7$slk$...@a...news.tpi.pl...

> Dlatego lepiej ściółkować, niż stać godzinami z wężem.

Pewnie. Te obrzędy z grzechotnikami w celu wywołania deszczu są dość
męczące. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

64. Data: 2003-06-28 07:25:54

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:bdiee7$slk$...@a...news.tpi.pl...

> Pewnie. Te obrzędy z grzechotnikami w celu wywołania deszczu są dość

i ryzykowne :)

65. Data: 2003-06-28 07:53:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka postów temu polecałeś obornik. Mam rozumieć, że obornik ów upiększa
> ogród?

Tak jest! Na oborniku wszystko żwawo rośnie
i jest dorodniejsze,tym samym piękniejsze.

> To może pokaż swój ogród w sieci? Jestem bardzo ciekawy.

Wpadnij,gdy będziesz na Śląsku przejazdem.

> Cieszy, choć i dziwi, że komuś tak bardzo zależy na nawracaniu
nawróconych.

Im mniej śmieci wokoło, tym lepiej.

> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Pozdrawia boletus

66. Data: 2003-06-28 10:37:53

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> [...]
> tygodniach bez opadów pojawia się susza w rolnictwie.
> Prognoza wieloletnia jest zbędna w tej sytuacji.

Temu rolnicy tak piją (polewają)

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

67. Data: 2003-06-28 11:41:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ekologii.
> O ochronie światowych zasobów wody na ten przykład nie słyszałeś?

Nie słyszałem i co gorsza nie widzę,by w ogóle cokolwiek
robiono w tym kierunku:((((,szczgólnie między Odrą a Bugiem.

Pozdrawia boletus

68. Data: 2003-06-28 13:45:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> i ryzykowne :)

Bo a nuz deszcz spadnie ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

69. Data: 2003-06-28 14:15:23

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:l_gLa.254720$VP.51310084@twister.neo.rr.com...
> "T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Bo a nuz deszcz spadnie ...

Wygląda na to, że nie spadnie przynajmniej na południu:-(
A w przyszłym tygodniu ponoć ma być tutaj około 30 stopni C.
Jak widać obrzędy z grzechotnikiem coponiektórym są przeznaczone:-(

Pozdrawiam
Marta

70. Data: 2003-06-28 22:10:11

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> napisała:
> Wygląda na to, że nie spadnie przynajmniej na południu:-(
> A w przyszłym tygodniu ponoć ma być tutaj około 30 stopni C.

Według prognozy na mojej stronie www ma padać w Krakowie przez cały przyszły
tydzień!

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski