Kora w ogrodzie

71. Data: 2003-06-29 08:29:52

Temat: Re: Kora w ogrodzie
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości
news:000b01c33dc1$e969e6c0$661cb33e@pcking...

> Według prognozy na mojej stronie www ma padać w Krakowie przez cały
przyszły
> tydzień!

Ale ja mam do Krakowa 50 km:-(
No zobaczymy...

Pozdrawiam
Marta

72. Data: 2003-06-29 21:08:42

Temat: Odp: Kora w ogrodzie
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdjuun$4b4$...@a...news.tpi.pl...

> Nie słyszałem i co gorsza nie widzę,by w ogóle cokolwiek
> robiono w tym kierunku:((((,szczgólnie między Odrą a Bugiem.

To masz baaardzo stare informacje, albo bardzo ograniczony dostęp do nich.
Różne "koła" szukają/grzebią w DNA bakterii, które będą DDT rozkładać.
Nie wiadomo na ile się to uda i jakie będzie miało minusy, bo to broń
biologiczna.

Choć bakterie (też wynalezione poza Matką Naturą) rozkładające rozlane plamy
ropy naftowej na morzach, ponoć się sprawdzają. Zasada ta sama.

Co Ty Boletus - cienizną coraz bajdziej jedzie od Ciebie, takich rzeczy
chłopie nie wiesz, a głos zabierasz.

Pozdrawiam
p...@r...pl

73. Data: 2003-06-30 00:59:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> To masz baaardzo stare informacje, albo bardzo ograniczony dostęp do nich.
> Różne "koła" szukają/grzebią w DNA bakterii, które będą DDT rozkładać.

Musze przyznac, ze nie calkiem rozumiem jak rozkladanie DDT przez
bakterie ma wplynac na ochrone swiatowych zasobow wody. Moze
tez mam stare informacje? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

74. Data: 2003-06-30 11:29:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Bo a nuz deszcz spadnie ...

Eee, wczoraj pobiegałam z wężem i już nad ranem był deszcz. ładny,
równiutki, podlał i przestał padać tuż przed moim wyjściem. Może
juz jestem kwalifikowanym zaklinaczem?

Krycha&wąż

75. Data: 2003-06-30 23:00:20

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Musze przyznac, ze nie calkiem rozumiem jak rozkladanie DDT przez
> bakterie ma wplynac na ochrone swiatowych zasobow wody. Moze
> tez mam stare informacje? :-)

Fakt, że GreenPeacerzy trochę przesadzają z tą wodą, ale z DDT problem sam z
siebie nie chce się rozwiązać.
Wciąż jest go w naturze mniej więcej tyle ile wyprodukował i użył go
człowiek, bo nic "naturalnego" nie jest go jeszcze w stanie zdegradować, a
np. może się wypłukiwać i faktycznie powoli przenosić i kumulować w zasobach
wodnych (choć wg mnie to naciągana teoria, zanim osiągnie groźne stężenia,
może minąć xxxxxxxx lat).

Pozdrawiam
p...@r...pl

76. Data: 2003-07-03 09:53:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty Boletus - cienizną coraz bajdziej jedzie od Ciebie, takich rzeczy
> chłopie nie wiesz, a głos zabierasz.
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

O! Widzicie, jaka kulturalna wypowiedz człeka światłego.

Kłopotliwy sąsiad
catalpa mi zakwita
Straszna zima - dziwne lato
Boletus edulis