Korek pod panele drewniane (barlinek)

1. Data: 2007-04-03 21:09:34

Temat: Korek pod panele drewniane (barlinek)
Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co myslicie o ukladaniu korka (naturalnego) pod panele drewniane? W
sklepie mi je proponuja zamiast pianki. Roznica w cenie znikoma.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-04-03 21:21:44

Temat: Re: Korek pod panele drewniane (barlinek)
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):

> Co myslicie o ukladaniu korka (naturalnego) pod panele drewniane? W
> sklepie mi je proponuja zamiast pianki. Roznica w cenie znikoma.

Bez mrugniecia okiem wybralem wlasnie korek - roznica w cenie wtedy byla
i to spora (korek byl najdrozszy). Jest to najtwardszy podklad,
naturalnie sprezynuje i wydaje mi sie ze niezle tlumi dzwieki. Bardzo
sie ciesze z tego wyboru, zalezalo mi na tym, zeby podloga jak najmniej
pracowala i tak wlasnie jest.

Pozdrawiam,
Wojtek

3. Data: 2007-04-04 07:23:03

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 3, 11:21 pm, Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>
wrote:

> [...]
> naturalnie sprezynuje i wydaje mi sie ze niezle tlumi dzwieki. Bardzo
> sie ciesze z tego wyboru, zalezalo mi na tym, zeby podloga jak najmniej

Jeśli tak to ja współczuję wszytkim którzy mają piankę lub cokolwiek
innego.
Mam korek i generalnie jestem i tak niezdowolony z odgłosów, faktem
jest że nie sprężynuje jak mi się zdarzało spotykać u znajomych.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-04-04 11:39:41

Od: "Jarek P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

> Je=B6li tak to ja wsp=F3=B3czuj=EA wszytkim kt=F3rzy maj=B1 piank=EA lub co=
> kolwiek
> innego.

Pianka (ta najpopularniejsza) to ogólnie najgorsze chyba cholerstwo, jakie
pod panele można położyć i tym bardziej niezrozumiałem jest dla mnie dlaczego
większość osób kupujących panele, piankę do nich dokłada z automatu.

J.

5. Data: 2007-04-04 15:00:53

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 1:39 pm, "Jarek P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
> większość osób kupujących panele, piankę do nich dokłada z automatu.

Bo wiadomość o nikłej różnicy ceny jest tak prawdziwa jak o rozdawaniu
rowerów w Leningradzie.
Pianka 1-3zł/m a korek 8-10zł
Przy panelach w cenie 20-30 zł, korek to 50% inwestycji.

--
ZZ@private

6. Data: 2007-04-04 15:59:14

Od: "Rafal M" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 17:00, "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote:

> Bo wiadomość o nikłej różnicy ceny jest tak prawdziwa jak o rozdawaniu
> rowerów w Leningradzie.
> Pianka 1-3zł/m a korek 8-10zł
> Przy panelach w cenie 20-30 zł, korek to 50% inwestycji.

Z tego co liczylem roznica na calym mieszkaniu wyniesie mnie jakies
300 zl - co jest niczym przy 10k zl za podloge.

Pozdrawiam
Rfal

7. Data: 2007-04-04 18:33:14

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 5:59 pm, "Rafal M" <r...@g...com> wrote:

> Z tego co liczylem roznica na calym mieszkaniu wyniesie mnie jakies
> 300 zl - co jest niczym przy 10k zl za podloge.

To jak masz porządne panele to je porządnie przyklej, będzie problem
dopiero przy wymianie,
za to nie będzie spręzynowania ani dudnienia.

--
ZZ@private

8. Data: 2007-04-04 18:36:50

Od: "[GS]" <g...@n...mdgarts.com> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):
> [...]

tez sie zastanawiam nad uzyciem korka ale nie moge za bardzo podniesc
podlogi bo mam nisko nadproza... slyszalem, ze taka deske barlinecka
warto jest przykleic do podloza wtedy jest cicha.
Co wiec powiecie na rozwiazanie polegajace na jednoczesne uzycie korka i
kleju? tzn przyklejam korek do posadzki a do korka deske barlinecka. Ile
wtedy +/- bedzie wynosila grubosc mojej podlogi?

pozdrawiam
GS

9. Data: 2007-04-05 07:30:47

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 8:36 pm, "[GS]" <g...@n...mdgarts.com> wrote:
> [...]
> kleju? tzn przyklejam korek do posadzki a do korka deske barlinecka. Ile
> wtedy +/- bedzie wynosila grubosc mojej podlogi?

???
Klejsz panele do podłoża, korek niepotrzebny.

--
ZZ@private

10. Data: 2007-04-05 09:09:39

Od: "Jarek P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

> Bo wiadomosc o niklej roznicy ceny jest tak prawdziwa jak o rozda=
> waniu
> rowerow w Leningradzie.
> Pianka 1-3zl/m a korek 8-10zl
> Przy panelach w cenie 20-30 zl, korek to 50% inwestycji.

Pomiedzy gąbką a korkiem jest cała masa innych środków, nierzadko naprawdę
niewiele droższych od gąbki (sztywna pianka w najcieńszej wersji), a o wiele
od niej lepszych.

J.

Sprzet AGD - jakiej firmy wybrac (srednia klasa)
pokrowiec na materac - warto
problem z windami i parterami...
ubezpieczenie mieszkania
odbiór mieszkania i inne formalnosci