Korektor antybakteryjny (Dermika)

1. Data: 2003-06-09 10:08:14

Temat: Korektor antybakteryjny (Dermika)
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś używał? Chcę sobie go sprawić, ale najpierw pomyślałam, że się
poradzę. :) A może warto kupić coś innego? Nie tyle zależy mi na maskowaniu co
na działaniu na pojedyńcze wypryski. Widziałam kremik do punktowego
zastosowania Dax-u, może ten?
Dziękuję i pozdrawiam,

Lady M

1. Data: 2003-06-09 10:24:14

Temat: Re: Korektor antybakteryjny (Dermika)
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używał? Chcę sobie go sprawić, ale najpierw pomyślałam, że się
> poradzę. :)
> Lady M
I słusznie :)
Używam go od 3 lat (wtedy to jeszcze inaczej trochę wyglądał) i bardzo
dobrze się sprawdza właśnie punktowo, na pojedyncze krostki - wysusza, nie
wyrasta z nich 'niewiadomoco' później, oba kolory mi się sprawdzają (np.
jaśniejszy na coś koło szyi, ciemniejszy na nos), nie ściera się - to
wazne! - a przykryty sypkim pudrem trwa nieprzerwanie cały dzień.
Jest naprawdę bardzo dobry więc polecam z czystym sumieniem! :)
Magda

1. Data: 2003-06-09 13:01:45

Temat: Odp: Korektor antybakteryjny (Dermika)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam srednie odczucia - według mnie może i trochę wysusza (choć szczerze
mówiąc nie zauważyłam), ale kryje bardzo przcietnie ze względu na kredkową
konsystecję. Zdecydowanie wolę korektory z płynie z aplikatorem.
kroofka

1. Data: 2003-06-09 13:46:14

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
maskowaniu co
> na działaniu na pojedyńcze wypryski. Widziałam kremik do punktowego

Ja bardzo polecam. Dawniej uzywalam Vipery i Dermika dla mnie jest o niebo
lepsza. Wprawdzie najczesciej uzywam ten jasniejszy kolor, ale teraz po
lecie moze skora sie troche opali i zuzyje ten ciemniejszy.
Wg mnie super wysusza. Jesli potraktuje nim krostke - to nic sie z niej nie
wybuduje wiekszego.

Vei

1. Data: 2003-06-10 07:02:56

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@p...onet.pl> wrote in message
> Widziałam kremik do punktowego
> zastosowania Dax-u, może ten?

Ja mam tego Daxa. Niestety nie dziala jakos piorunujaco i wysuszenie krostki
zajmuje mu raczej pare dni. Jesli bardzo mi zalezy na jej pozbyciu sie to
stosuje go doslownie co godzine i wtedy jest szybciej :)

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-06-10 07:28:03

Od: "pixi" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo. Kolory mi nie pasują, łatwo się ściera. Stosuję go, kiedy siedzę w domu,
faktycznie trochę wysusza.

Sephora nie bardzo
stylling na włosach zamiast trwałej
cosmpolitan virtual look