Koronki klockowe - galeria Kaili

1. Data: 2003-03-21 02:50:11

Temat: Koronki klockowe - galeria Kaili
Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Wreszcie sie do konca zmobilizowalam i wrzucilam kilka moich prac pod:
http://www.kaila.biz/koronki/

Adres jest tymczasowy (czekam na rejestracje ladniejszego), bo mam zamiar w blizej
nieokreslonej przyszlosci - mocno nieokreslonej, bo zamiar mam od roku,
ale czasu brak :(( - stworzyc porzadna strone o koronkach klockowych.

Taka strone z opisami podstawowych splotow i technik, historia koronkarstwa, poradami
dla
poczatkujacych, linkami itd. Niestety pisanie tekstow troche mi zajmie (a jeszcze
wiecej
zajmie mi robienie przykladow). Jak na razie mam jedynie gotowy poradnik jak uszyc
walek -
oczywiscie chetnie podesle via mail wszystkim zainteresowanym (tylko prosze o
zgloszenia
na priva, bo liste czytam jak czas pozwoli, a ostatnio malo pozwala, buuu).

Mam tez prosbe - jezeli macie jakies podstawowe pytania o koronki klockowe to
podeslijcie
mi (najlepiej na priva ;) - ulatwi mi to przygotowanie FAQ. Oczywiscie odpowiedzi
bede
produkowac na biezaco i podsylac na grupe.

pozdrowka
Kaila, zaniedbujaca dzisiaj klientow w kwestii stron.... (tylko prosze nie
donosic!!!! ;)

k...@l...pl
http://kaila.linart.pl
http://www.kailastudio.com.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2003-03-21 08:11:51

Temat: Re: Koronki klockowe - galeria Kaili
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lo matkubosku jaaaakie to piekne!!

Grazyna zachwycona

1. Data: 2003-03-21 08:29:32

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie sliczne!
Nie znam sie na tym,ale bardzo mi sie podobaja.
Pozdrawiam serdecznie

Mirka (Teresin)

1. Data: 2003-03-21 08:37:21

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jejku, ile klocków sie pląta z bokutego wałka!!! A ten kołnierzyk! Zawsze się
nim będę zachwycała

1. Data: 2003-03-21 09:59:13

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana jestes wieeeeeeeeeeeelka same cudownosci
Zazdroszcze i zycze powodzenia:))))))))
Ewa K.(Wroclaw)

1. Data: 2003-03-21 13:34:20

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ponieważ koronki i klocki widywałam dotąd tylko na obrazkach (bo te taśmy
koronkowe w sklepach, to chyba nie ręczna robota??), a bardzo mi się to podoba,
na początek chciałabym wiedzieć :
1. Ile czasu zajmuje doświadczonej koronczarce zrobienie jednej serwetki o
średnicy ~ 30 cm? (ile zajmuje początkującej na razie wolę nie wiedzieć)
2. Ile tak naprawdę trzeba mieć klocków, by móc zrobić coś ładnego ? Ilość
klocków na Twoim zdjęciu lekko mnie przeraziła. W Hobby Studio paczka 10 sztuk
kosztuje coś koło 40 zł. No i czy nitki z tych klocków się nie będą plątać?

Kolejne pytania pewnie będę miała w przyszłości, jak już dopieścisz swoją
stronę a ja pozałatwiam wszyskie swoje średnio przyjemne obowiązki.

Pozdrowionka
Anna Gratka

1. Data: 2003-03-21 21:18:36

Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar 2003 14:34:20 +0100, g...@g...pl wrote:

>Hej!
>Ponieważ koronki i klocki widywałam dotąd tylko na obrazkach (bo te taśmy
>koronkowe w sklepach, to chyba nie ręczna robota??)
Zdecydowanie maszynowa, ale recznie tez da sie zrobic te wzory.

>1. Ile czasu zajmuje doświadczonej koronczarce zrobienie jednej serwetki o
>średnicy ~ 30 cm? (ile zajmuje początkującej na razie wolę nie wiedzieć)
Wszystko zalezy od wzoru. Mozesz dobrac latwiejszy i bardziej azurowy i zrobic w
tydzien,
ale jak wezmiesz taki z duza iloscia listkow, to moze potrwaaaaaaac.....
Najdluzej robilam to okragla pomaranczowo-brazowa, bo w niej bylo chyba milion
listkow,
brrr...

>2. Ile tak naprawdę trzeba mieć klocków, by móc zrobić coś ładnego ?
Wystarczy piec parek zeby zrobic tasiemkowa serwetke (ostatnia po prawej w 1 rzedzie
na
mojej stronce) albo kolnierzyk (kolnierzyk1.gif).

>Ilość klocków na Twoim zdjęciu lekko mnie przeraziła.
Tam bylo tylko 17 parek ;) Mam wzor zakladki do ksiazki na 50 parek - nawet tyle nie
mam,
hehe.

>W Hobby Studio paczka 10 sztuk kosztuje coś koło 40 zł.
Z Bobowej nici oraz klocki wysylaja za zaliczeniem pocztowym.
Cena jednego klocka 2 zl szpulka nici lnianych 25 dag (kremowe lub szare) - 25 zl
Stowarzyszenie Twórczosci Regionalnej (018) 3514013
bobowa <b...@h...pl>

>No i czy nitki z tych klocków się nie będą plątać?
Czasami beda, ale jak sie za mocno nie rzuca walkiem, to nie jest zle ;)

>Kolejne pytania pewnie będę miała w przyszłości, jak już dopieścisz swoją
>stronę a ja pozałatwiam wszyskie swoje średnio przyjemne obowiązki.
Oj to moze potrwac, bo mam mnostwo pracy, ale bede sie starala powolutku cos pisac.
Oczywiscie wszelkie pytania mile widziane!

1. Data: 2003-03-22 08:36:42

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Podpisuje sie obiema rekami. Moj podziw dla osob robiacych te kornki wzrosl
dwukrotnie po obejrzeniu
zdjecia z walkiem. Brrrr...
Pozdrawiam. Beazuku

e...@p...onet.pl napisał(a):

> Jejku, ile klocków sie plšta z bokutego wałka!!! A ten kołnierzyk! Zawsze się
> nim będę zachwycała
>
> Hejka!

> blizej

> poradami dla
> jeszcze wiecej
> uszyc walek -
> zgloszenia

> podeslijcie
> odpowiedzi bede

> donosic!!!! ;)

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-22 16:36:23

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie sie do konca zmobilizowalam i wrzucilam kilka moich prac pod:
> http://www.kaila.biz/koronki/

Przecudownosci. Dlaczego ja tak nie umiem??????

Pozdrawiam

Ela

Warszwianki, spotkanie?
Prosze o jakies wskazowki:)
Link II naszej grupowiczki !!
"FRILINKI"
download-niemiecka stronka z opisami swetrow o nie tylko