Kosiarka elektryczna.

1. Data: 2000-09-13 12:53:09

Temat: Kosiarka elektryczna.
Od: p...@f...onet.pl (Piotr Koliński) szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Muszę kupić nową kosiarkę do mojego ogródka. Do tej pory uzywalem żyłkowej ale padła.
Teraz chcę zakupic na
kółkach. Proponują mi kosiarki firmy KABIT. Co o nich sadzicie ? Czy są awaryjne?
Jaką moc wybrac (trawnik ok
80m kw) aby znowu nie przepalić ? Może STIGA (albo inna) choć jest droższa ? Prosze o
poradę użytkowników.

Pozdrowienia !
Piotr Koliński
=========================
email p...@f...onet.pl

2. Data: 2000-09-13 21:45:25

Temat: Re: Kosiarka elektryczna.
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Koliński" <p...@f...onet.pl> wrote in message
> Witam !
>
> Muszę kupić nową kosiarkę do mojego ogródka.

Mogę Ci powiedzieć jakiej nie kupić.
Flymo 2000.
Badziewie straszne.
Pozdro,--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2000-09-14 06:41:25

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Koliński napisał:

> [...]
Jaką moc wybrac (trawnik ok
> 80m kw) aby znowu nie przepalić ? Może STIGA (albo inna) choć jest droższa ? Prosze

Mam Kabita 1kW trzy lata. Nie psuł się.
Jako wadę podałbym trochę niewygodne mocowanie kosza (trudno nim trafić
w zaczepy i przy przechyleniu kosiarki do tyłu wypina się) a także
słabe noże - z miękkiej stali. Dokupiłem nóż od innego producenta
(ale do tej kosiarki) - jest twardszy, ale trochę za szeroki - przy
przechylaniu kosiarki na boki ociera o obudowę.
Ale poza tym jestem zadowolony. Mam około 150 metrów trawnika.
Krzysztof.

4. Data: 2000-09-14 07:06:27

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...
droższa ? Prosze o poradę użytkowników.
Tyle to i "nożyczkami" można wyciąć.

> Mam Kabita 1kW trzy lata. Nie psuł się. [...]
> Ale poza tym jestem zadowolony. Mam około 150 metrów trawnika.
Tyle to ja koszę ręczną, bębnową z koszem. Za każdym razem 4 kg utraty na
wadze. Przemyśl to.
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-09-14 12:08:57

Od: "Tomasz Skurniak" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Tyle to ja koszę ręczną, bębnową z koszem. Za każdym razem 4 kg utraty na
> wadze. Przemyśl to.
> pozdr Jerzy

Zgadzam się - do takiej powierzchni mam też ręczną, bębnową.
A jaka zabawa: dzieciaki jak mnie widza to wołają: O Kaczor Donald będzie
kosił !!!!
TS

6. Data: 2000-09-14 23:19:15

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Może STIGA (albo inna) choć jest droższa ? Prosze o poradę użytkowników.

Jeśli chodzi o cenę, to zwykle im droższe tym lepsze:-)
(nie dotyczy kobiet).
Wg. mnie najkorzystniej jest pozyskać coś, co o kilka procent przewyższa
nasze aktualne możliwości finansowe, bo potem użytkowanie "wychodzi" taniej
(rownież nie dotyczy kobiet).

:-)Pozdrowienia:-)
p...@r...pl

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

7. Data: 2000-09-15 06:53:01

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trafne uwagi!
> pik

Na temat?
Kosiarek czy kobiet?
Pozdro,
--
Kronopio
ICQ 82543201

8. Data: 2000-09-15 07:04:40

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
<8proo1$4bs$9@aquarius.webcorp.com.pl>...

> [...]
>nasze aktualne możliwości finansowe, bo potem użytkowanie "wychodzi" taniej

Trafne uwagi!
pik

9. Data: 2000-09-15 09:52:57

Od: p...@f...onet.pl (Piotr Koliński) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przechylaniu kosiarki na boki ociera o obudowę.
>Ale poza tym jestem zadowolony. Mam około 150 metrów trawnika.

No i kupiłem ! Też "Kabita" tyle, że model z 99r, 1100 W, kosz i średnica koszenia
takie same jak w twojej,
jedynie kosiarka ma troche mniejsze gabaryty.

Pozdrowienia !
Piotr Koliński
=========================
email p...@f...onet.pl