Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika

1. Data: 2004-04-21 07:19:38

Temat: Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika
Od: "YOU_rek" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem lecz polegający na konieczności dokonania wyboru
pomiędzy kosiarką z koszem albo z funkcja rozdrabniania .
Nie znam za i przeciw . Może ktoś ma doświadczenia w tym zakresie i zechce
się podzielić.
Natomiast zdecydowałem sie już na markę kosiarki, którą jest STIGA ( ok.
2500 zł ).
Zalety ( z foldera ) to aluminiowa obudowa i obręcze kół
oraz gumowe opony ( większość kosiarek ma plastikowe twardsze ),
zawieszenie resorowane ( nie trzęsie ),
6 KM, z napędem i sprzegłem ( niestety bez rozrusznika),
silnik briggs-stratton.

Pozdr.
Jerry

2. Data: 2004-04-21 08:22:20

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YOU_rek" <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawieszenie resorowane ( nie trzęsie ),
> 6 KM, z napędem i sprzegłem ( niestety bez rozrusznika),

E... rozrusznik też ma- taka rączka z boku- należy silnie pociągnąć :)

Pozdrawiam
FJ

3. Data: 2004-04-21 09:24:54

Od: "YOU_rek" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E... rozrusznik też ma- taka rączka z boku- należy silnie pociągnąć :)
>
> Pozdrawiam
> FJ
>
> Gratuluję precyzji - dzięki za oświecenie ;).
Pozdr.
Jerry (YOU_rek)

4. Data: 2004-04-21 12:57:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"YOU_rek" <b...@p...com.pl> wrote in message

> Mam podobny problem lecz polegający na konieczności dokonania wyboru
> pomiędzy kosiarką z koszem albo z funkcja rozdrabniania .

Ja jestem zdecydowanie za rozdrabnianiem. Ale Twoj wybor moze zalezec od tego,
jak czesto bedziesz kosil. Jesli rzadko, to kosz, dlugie scinki nie zostana wlasciwie
rozdrobnione.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-21 13:14:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> [...]
> jak czesto bedziesz kosil. Jesli rzadko, to kosz, dlugie scinki nie zostana

Pisałam wyżej, ze oglądałam kosiarki - własnie upatrzyłam taka, która ma
obie opcje - do wyboru.
Mozna przestawić w zależnosci od wysokości koszonej trawy.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-04-21 16:35:30

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tego,
> jak czesto bedziesz kosil. Jesli rzadko, to kosz, dlugie scinki nie

Wazne jaszcze jest jaka trawe masz. Jesli zalezy tobie na pieknym trawniku z
kostrzew to funkcja mielenia raczej tu jest zbyteczna gdyz pozostawiajac te
skoszone liscie powsanie warstwa filcu, ktora szczegolnie przy kostrzewach
jest i tak normalnie duza. Jesli masz trawnik gdzie przewazaja nasiona
raygrasu to smialo mozesz zostawiac ten zmielony material. To jakiej
kosiarki uzywac zalezy od tego jaki chcesz miec trawnik. Na piekny i zadbany
trawnik tylko kosiarki bebnowe a o takiej powierzchni jak twoja to w wersji
spalinowej. Osobiscie uzywam Mercedesa wsrod kosiarek czyli spalinowej i
elektrycznej obie bebnowe firmy ATCO.

Pozdrowki
Wojtek

Re: bougenvilla