Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika

1. Data: 2004-04-21 19:44:42

Temat: Re: Kosiarka spalinowa do 1200m2 trawnika
Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wazne jaszcze jest jaka trawe masz lub planujesz wysiac. Jesli zalezy tobie
na pieknym trawniku z kostrzew to funkcja mielenia raczej tu jest zbyteczna
gdyz pozostawiajac te
skoszone liscie powsanie warstwa filcu, ktora szczegolnie przy kostrzewach
jest i tak normalnie duza. Jesli masz trawnik gdzie przewazaja nasiona
raygrasu to smialo mozesz zostawiac ten zmielony material. To jakiej
kosiarki uzywac zalezy od tego jaki chcesz miec trawnik. Na piekny i zadbany
trawnik tylko kosiarki bebnowe a o takiej powierzchni jak twoja to w wersji
spalinowej.
Wazne jaszcze jest jaka trawe masz. Jesli zalezy tobie na pieknym trawniku z
[...]

Pozdrowki
Wojtek

PS. Osobiscie uzywam Mercedesa wsrod kosiarek czyli spalinowej i
elektrycznej obie bebnowe firmy ATCO polecam ;)).

2. Data: 2004-04-21 21:29:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje sobie dzisiaj spokojnie w ogrodku, a tu sasiadka zaczyna
kosic spalinowa kosiarka swoj trawnik. Ledwie wytrzymalem ten smrod.
Przeciez to zupelnie okropne!

Zupelnie nie rozumiem jak ktos moze uzywac kosiarki spalinowej.
Z klamerka na nosie, czy co?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-04-21 21:49:53

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:iJBhc.36854$GN6.28096@fe2.columbus.rr.com...
> [...]
> Przeciez to zupelnie okropne!
>
> Zupelnie nie rozumiem jak ktos moze uzywac kosiarki spalinowej.

Eee to przesada z ta klamerka. Pewnie mały trawniczek można i ręczną
kosiarka koscic ale 1200 m2 to przesada. Problem jest taki ze w Polsce używa
się kosiarek rotacyjnych a do takich potrzebna jest duża moc silnika żeby
wytworzyć podcicsnienie do podnoszenia skoszonej trawy stad silniki o mocy
rzędu 4-8 KM. W mojej kosiarce mam silnik spalinowy 1KW i spaliny dokuczliwe
są tylko przy zimnym silniku a potem już tylko czuć zapach koszonej trawy.

4. Data: 2004-04-21 22:55:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> wrote in message

> Eee to przesada z ta klamerka. Pewnie mały trawniczek można i ręczną
> kosiarka koscic ale 1200 m2 to przesada.

Mozna elektryczna. Wlasnie ide kosic.

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2004-04-22 03:44:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> wrote in message

> W mojej kosiarce mam silnik spalinowy 1KW i spaliny dokuczliwe
> są tylko przy zimnym silniku a potem już tylko czuć zapach koszonej trawy.

No coz, do zapachu spalin czlowiek sie tez moze przyzwyczaic :-(

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2004-04-22 08:01:36

Od: "YOU_rek" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie.
Dzisiaj kupuję STIGA-ę z oboma funkcjami ( kosz i rozdrabnianie )
Koszt 2500 ( 2400 z rabatem ).

Dzięki
Jerry (You_rek)

Tykwa