Re: Kosiarki spalinowe

1. Data: 2004-04-24 08:00:22

Temat: Re: Kosiarki spalinowe
Od: "JS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy spaliny przeszkadzają? - to zależy od kosiarki. Jeżeli ma silnik
dwusuwowy na mieszankę z olejem to smród jest jak z małej syrenki (troche tu
przesadam). Jeżeli czterosuwowy to praktycznie nie czuć (chyba, że silnik
jest już mocno zużyty i źle spala).
2. Hałas - podobnie jak w p. 1 jeżeli jest silnik dwusuwowy to jest on
zawsze głośniejszy od czterosuwowego, a ten też cichy nie jest w porównaniu
z elektrycznym. Najgorsze hałasy pochodzą z kosiarek, czy też podkaszarek
noszonych na pasku (tak zwana kosa spalinowa) - taka jak koszą drogowcy
przydrożne rowy. Ten typ można wytrzymać góra 15 minut.
3. Wszystko zależy od sąsiada. Jednemu mało co przeszkadza. Innemu nawet
babcia robiąca na drutach będze za głośno hałasowała.

pozdrowiena Jacek

2. Data: 2004-04-25 13:07:31

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 3. Wszystko zależy od sąsiada. Jednemu mało co przeszkadza. Innemu nawet
> babcia robiąca na drutach będze za głośno hałasowała.

A ja powiem tak:
jak miałam kosiarkę elektryczną to wiele żab i ropuch gineło pod ostrzami
przejechane niezauważone no i ten uciążliwy kabel. Natomiast jak kupiłam
spalinową to w niej dysza jest tak ustawiona że spaliny wychodzą przed
kosiarką. Podmuch gorącego powietrza ( i śmierdzącego ) wypłasza żaby i
rochuchy z trawy i już nie giną pod ostrzami.
Pozdrawia Miłka

3. Data: 2004-04-25 14:12:07

Temat: Odp: Kosiarki spalinowe
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c6ge95$6bm$...@a...news.tpi.pl...

> Podmuch gorącego powietrza ( i śmierdzącego ) wypłasza żaby i
> rochuchy z trawy i już nie giną pod ostrzami.

A jak je bez takich udogodnień łapiesz??
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2004-04-25 14:35:51

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> A jak je bez takich udogodnień łapiesz??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Wogule ich nie łapię, ale szkoda mi ich było jak je kosiarka wyrzycała już w
kawałkach :-(
Teraz żyją sobie u mnie spokojnie :-)
Miłka

Re: nie chce spamować, ale dostałam płytę
Re: Proporcje łąki błotnej.
Re: paskudny mączlik
Re: Ligustr jajolistny
Gdzie kupic tlok do Abisynki?