Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...

51. Data: 2004-01-30 15:37:43

Temat: Re: Kosiarki spalinowe - Kilka pytań...
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>

> to prawda, tylko nie możesz powiedzieć, że dobrze mi z oczu patrzy :)

A czyje to oczy widzę na końcu tego zdania?
Hmmmm?
No czyje?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

52. Data: 2004-01-30 15:52:34

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN"

> A czyje to oczy widzę na końcu tego zdania?
> [...]
no moje ;)
:))
lubię Cię :)

pozdr
Ania

53. Data: 2004-01-30 16:14:23

Temat: Re: Ale spamerzy :-) !!!
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bvdpm5$bl0$1@atlantis.news.tpi.pl Too Old
<mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> napisał(a):

> w każdym ? ;-)))

Hejka. "Swego czasu niebo nad wyspą Roti wisiało tak nisko, że nie
zmieściłaby się pod nim dzisiejsza palma ani nawet mężczyzna z włócznią.
Jak to wyglądało?
Drzewa były maleńkie... Mężczyzna nie mógł się zamachnąć siekierą, a
kobiety przy tłuczeniu ryżu potrącały tłukiem niebo; toteż częste bywały
burze."
Pozdrawiam legendarnie Ja...cki

54. Data: 2004-02-01 01:23:38

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> Musiał byś to zobaczyć, 40-80 cm trawsko po deszczu, 10 miesięcy od
> ostatniego koszenia, chcę widzieć jak robisz to w 5 godzin a co
> dopiero w 10 minut !!!

No - to na pewno nie kwalifikuje się na kosiarkę elektryczną.
Trawa na 80 cm nie nadaje się zresztą do koszenia żadną kosiarką, chyba, że
taką podpiętą pod traktor.

moon

55. Data: 2004-02-01 08:01:35

Od: "Tomasz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego robię to zwykle w kooperacji w sąsiadem zaopatrzonym w kosę, mam też
nadzieję że w przyszłości dzięki kosiarce spalinowej pójdzie trochę
lepiej...

TK

56. Data: 2004-02-01 09:03:46

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bvhkij$bjr$1@nemesis.news.tpi.pl...

moon a nie wiesz czasem gdzie w Krakowie można dostać
częśći do silnika B&S
Muszę zrobić remont - lekko go przytarłam :-(((
Boję się, ze padnie. Nie wiem tylko czy warto, wprawdzie
małżonek w smarach i śrubkach lubi się paćkać ale części
musze kupić....
Albo może gdzieś można kupić używany silnik?
Nie chcę pakować za dużo kasy w stara kosiarkę bo i tak w
planach mam zakup nowej, ale tamta jeszcze by się przydała

Pozdrawiam
Marta

57. Data: 2004-02-01 10:42:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <p...@o...pl>
> Dlatego robię to zwykle w kooperacji w sąsiadem zaopatrzonym w kosę,
mam też
> nadzieję że w przyszłości dzięki kosiarce spalinowej pójdzie trochę
> lepiej...

Lepiej kup kosę spalinową.
--
Pozdrawiam, Jerzy