Kosmetyczka w Pile

1. Data: 2003-10-21 17:03:56

Temat: Kosmetyczka w Pile
Od: "Jola" <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna dobra kosmetyczke w Pile?
Mieszkam w tym miescie od niedawna i pytam, zeby nie isc do pierwszej
lepszej.
Dziekuje z gory za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam

Jola

1. Data: 2003-10-21 18:22:49

Temat: Re: Kosmetyczka w Pile
Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <kjola@pfNIENAWIDZE_SPAMU.pl> wrote:
| Czy ktos zna dobra kosmetyczke w Pile?
| Mieszkam w tym miescie od niedawna i pytam, zeby nie isc do pierwszej
| lepszej.
| Dziekuje z gory za wszelkie podpowiedzi

To ja poprosze to samo tylko w Warszawie (najlepiej Ursynow) :)
Interesuje mnie regulacja brwi i depilacja woskiem. I zeby za drogo nie bylo.

Ania

1. Data: 2003-10-21 18:52:31

Temat: Kosmetyczka w WARSZAWIE
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anya_g" <k...@g...pl> wrote in message news:bn3t84$h69$1@news.onet.pl...
> To ja poprosze to samo tylko w Warszawie (najlepiej Ursynow) :)
> Interesuje mnie regulacja brwi i depilacja woskiem. I zeby za drogo nie
bylo.

W Warszawie, ale nie na Ursynowie tylko na Grochowie moze byc? Jedyna ktora
robi depilacje brwi woskiem, tzn jedyna jaka znam. Przy Placu Szembeka, "U
Ewy" pytaj o Anite :) Aha, okolo 20-25 zl...

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-10-21 19:19:09

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos zna dobra kosmetyczke w Pile?

ooo wkońcu ktoś z Piły :) Witaj Jolu :-)
Kosmetyczek rzeczywiście porobiło się mnóstwo, moją zdecydowaną faworytką
była "Aleksandra" na Kolbego, jednak właścicielka sie zmienila i niestety...
jakość wykonywanych usług również, jednak pracuje tam nadal p.Wiola i ją
mogę śmiało polecić do np manicure czy paznokci biologicznych. Dobrą opinię
ma też salon "Magdalena", szczególnie właśnie p.Magda. Gdybyś miała jeszcze
jakieś pytania to służę pomocą.
Pozdrawiam
Małgorzata

1. Data: 2003-10-22 12:36:08

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya_g" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> To ja poprosze to samo tylko w Warszawie (najlepiej Ursynow) :)
> Interesuje mnie regulacja brwi i depilacja woskiem. I zeby za drogo nie
bylo.

> Ania
Na ursynowie chodze na brwi i solarium do Pani Basi na Stryjenskich (metro
Natolin) na nawilzanie twarzy wole do Warsztatu Piekna na szucha
ale salon Barbara na Stryjenskich polecam a ceny maja w porzadku i do tegop
pierwszy zabieg o 50% taniej
telefon do salonu BARBARA 44 680 44
pozdr
hesia