Kosmetyczka z Lublina

1. Data: 2002-09-02 07:20:07

Temat: Kosmetyczka z Lublina
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Moze jest na grupie jakas kobitka z Lublina ktora moglaby mi polesic jakas
dobra i solidna kosmetyczke...Bede wdzieczna
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2002-09-02 13:41:46

Temat: Re: Kosmetyczka z Lublina
Od: "Isabell" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
> Moze jest na grupie jakas kobitka z Lublina ktora moglaby mi polesic jakas
> dobra i solidna kosmetyczke...Bede wdzieczna

z czystym sumieniem mogę polecić p. Olę - salon Aleksandra przy Lipowej 1a
Jestem jej klientką od jakichś 4 lat i bardzo sobie chwalę
Pozdrówko
Gosia

1. Data: 2002-09-02 13:51:52

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Isabell" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z czystym sumieniem mogę polecić p. Olę - salon Aleksandra przy Lipowej 1a
> Jestem jej klientką od jakichś 4 lat i bardzo sobie chwalę

Wielkie dzieki na pewno tam sie udam.
Pozdrawiam Kasia

czerwony nos
Zakola