Kosmetyki Eris z folacyną????

1. Data: 2003-02-04 21:14:06

Temat: Kosmetyki Eris z folacyną????
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używacie?
Jeśli tak to jakie wrażenia?... sama zastanawiam się nad tą serią.
Wcześniej, chciałabym wiedzieć czy warto ją kupić?

Hanuś

1. Data: 2003-02-04 21:43:02

Temat: Re: Kosmetyki Eris z folacyną????
Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli tak to jakie wrażenia?... sama zastanawiam się nad tą serią.
> Wcześniej, chciałabym wiedzieć czy warto ją kupić?

Dostałam w aptece próbkę z tej seri i muszę powiedzieć że niczego sobie
ładnie się rozprowadzał i wchłaniał , dla mnie osobiście ok.

ASia

1. Data: 2003-02-07 11:55:05

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ToJa" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ASia
> ja tez korzystalam tylko z probki, (niestety nie moglam na polce eris
odszukac kremu:( i dla mnie tez byl OK
pozdr

solarium
Moda