Kosmetyki dla nastolatka

21. Data: 2005-10-19 17:41:55

Temat: Re: Kosmetyki dla nastolatka
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
news:dj3nu2$m63$1@inews.gazeta.pl...

> Polecam preparaty Eris na codzień, a Benzacne na wyjątkowo potężne
> paskudztwa. Do tego bratki, drożdze w tabletkach i skrzyp polny i dieta
> raczej warzywna niż czekoladowo-chipsowa.

Jeszcze zapomniałam dopisać - na etapie gojenia się kroch dobrze robi
smarowanie maścią cynkową tzw. Pastą Lassara. W aptekach bardzo dawno jej
nie było, ale jest do kupienia (przynajmniej w Warszawie) w sklepach z
naturalną żywnością, kosmetykami, itp)
Anka

22. Data: 2005-10-19 18:35:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dj5pen$p3m$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> no wlasnie czy to tez nie jest mit? jakos mi sie wydaje, ze tak.

Nie wiem czy mit.
Mnie, gdy się najem za dużo czekolady, nażłopię kawy, od razu wyskakują
jakieś cholerstwa na brodzie czy czole.
I wiem, że nie jestem odosobniona.

--
PozdrawiaM

23. Data: 2005-10-19 19:20:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dj63kr$dqi$1@news.mm.pl...
> Nie wiem czy mit.
> Mnie, gdy się najem za dużo czekolady, nażłopię kawy, od razu wyskakują
> jakieś cholerstwa na brodzie czy czole.
> I wiem, że nie jestem odosobniona.

http://www.aad.org/public/Parentskids/KidsConnection
/KCQuestions.htm

iwon(k)a

24. Data: 2005-10-20 10:03:41

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dj2o0j$1th1$1@news2.ipartners.pl,
Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisał/a:
> Czy moze ktoś podrzucić link do skutecznego kosmetyku dla nastolatka
> (chłopaka), któremu się porobiły okropne pryszcze na plecach. Czy coś
> pomoże zmiana diety i na jaką ?
> A może konieczna jest wizyta u dermatologa ?

Mogę Ci polecić bardzo dobrą i skuteczną panią dermatolog z Katowic. Co
prawda przyjmuje prywatnie, ale za to większość sdpecyfików, które
przepisuje to robione, więc ceny są bardzo przystępne.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Jeśli trzymasz miłość zbyt słabo, odleci;
jeśli ją ściśniesz za mocno, umrze. Oto jedna z zagadek

25. Data: 2005-10-20 10:43:02

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie, ze wspolczesna dermatologia chyba odeszla od wiary, iz
> dieta powoduje tradzik. (?)

Dermatologia może i doszła, jednak alergolodzy wciąż oglądają cerę
delikwenta w poszukiwaniu zmian na niej, czasami do złudzenia
przypominających trądzik.
Nie każde pryszcze to trądzik.

--
Edyta Czyż
/// O, jakże zdradna i krwawa i pusta
Jest baśń, co tęczą przesłania grzech straty!
Na skroń skazańca narzucona chusta... /// Leśmian

26. Data: 2005-10-20 10:46:48

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie czy to tez nie jest mit? jakos mi sie wydaje, ze tak.

Jestem chodzącym dowodem na to, ze to nie jest mit. Daj mi nabiału do
jedzenia parę dni pod rząd a dostanę pryszczy.
Ale i inne objawy miewam do kompletu, zwłaszcza po mleku - bóle brzucha i
takie tam.
A się durna do 30 roku życia próbowałam leczyć z trądziku. :>

--
Edyta Czyż

27. Data: 2005-10-20 13:41:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
> takie tam.
> A się durna do 30 roku życia próbowałam leczyć z trądziku. :>

i wygladaja te pryszcze jak tradzik?

iwon(k)a

28. Data: 2005-10-20 17:48:32

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> i wygladaja te pryszcze jak tradzik?

U moich wychodzi czasem na buzi od mleka ale zdecydowanie w inny sposób
niz trądzik.

Eulalka

29. Data: 2005-10-20 17:55:50

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dj86r5$tkb$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> i wygladaja te pryszcze jak tradzik?

U mnie tak. Wypukły pryszczyk z zawartością.

--
PozdrawiaM

30. Data: 2005-10-20 20:39:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dj8ln7$1cii$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:dj86r5$tkb$1@news.onet.pl>

> U mnie tak. Wypukły pryszczyk z zawartością.

ty tez na mleko uczulona?

wydaje mi sie, ze dermatologia tradzikiem okresla tradzik, a
inaczej okresla takie pryszcze alergiczne.

iwon(k)a

W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu
'Seria niefortunnych zdarzeń' co sądzicie?
Proszę o radę - dot. 15-latka
bol gardla?