Kosmetyki dla nastolatka

31. Data: 2005-10-21 06:13:33

Temat: Re: Kosmetyki dla nastolatka
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" :

> U mnie tak. Wypukły pryszczyk z zawartością.

Przyznam się ze u mnie tez czasem wyskakuje, ale nie od mleka a wręcz
przeciwnie ;-)
Po imprezie alkoholowo-kawowej miewam trądzikowe kłopoty z cerą.
Przy czym jest to na ogół nie trądzik a 1-2 duże typowe pryszcze
(najczęściej w widocznym miejscu), które po jakimś czasie znikają.

Pozdrowienia.

Basia

32. Data: 2005-11-06 17:39:27

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
> nie uczulenie, więc dziecku nie kupiłam, ale może warto spróbować?

ja uzywam tego mydla ale TYLKO NA TLUSTE MIEJSCA bo inaczej mi skora
platkami schodzi. i tez polecam zele punktowe- ten under twenty jest ok, ale
lepszy
jest garniera niebieski. i tylko ciut drozszy.
a jak mi sie skoncczy burza hormonalna poporodowa i pokarmieniowa to sie
pojde
zbadac.
aha, jest jeszcze taki krem w aptece- acnefan/acnofan, jakos tak. tez dobry,
na bazie
tea tree chyba

--
pozdr
morepig pryszczaty od podstawowki i susełek (12.02.05)

33. Data: 2005-11-09 18:35:50

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dj5pen$p3m$1@news.onet.pl>

> Nie wiem czy mit.
> Mnie, gdy się najem za dużo czekolady, nażłopię kawy, od razu wyskakują
> jakieś cholerstwa na brodzie czy czole.
> I wiem, że nie jestem odosobniona.
>
> --
> PozdrawiaM

Maju-odosobniona nie jestes :).
André uwielbia chipsy z papryka,ale jesc ich nie moze,bo zaraz mu sie cos na
plecach wysypuje.Z kolei moja przyjaciolka czekolady i kakao raczej unika-w
ciagu kilku godzin ma wysypke na twarzy.

Pozdrawiam-Luiza

==============
www.pol-ned.tk
==============

34. Data: 2005-11-10 10:34:01

Od: "Bashia" <Bashia@_spamm_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:dj7q89$or1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mogę Ci polecić bardzo dobrą i skuteczną panią dermatolog z Katowic. Co
> prawda przyjmuje prywatnie, ale za to większość sdpecyfików, które
> przepisuje to robione, więc ceny są bardzo przystępne.

W Krakowie dobrzy dermatolodzy też się zdarzają :-)
Mogę polecić dobrą dermatolog, bardzo konkretną, przyjmującą w ramach
ubezpieczenia, również często przepisuje leki robione. Okolice Miasteczka
Studenckiego AGH.
Nawiasem mówiąc, mojemu mężowi też pojawiły sie pryszcze na plecach po
przeprowadzce do Krakowa i tak mu już zostało, trądzik to to na pewno nie
jest. Jedno jest pewne - dieta ma niebagatelny wpływ na te trądzikopodobne
pryszcze. Ja bym odwiedziła lekarza. Nie wiem, czy syna jest łatwiej
zmotywować niż męża? ;-)

--
bh

W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu
'Seria niefortunnych zdarzeń' co sądzicie?
Proszę o radę - dot. 15-latka
bol gardla?