Kosmetyki dla wegetarianki

1. Data: 2002-12-04 20:36:52

Temat: Kosmetyki dla wegetarianki
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z pań mogła by mi podpowiedzieć jakiś zestaw kosmetyków dla
25-latki, na prezent gwiazdkowy? Np.: tonik, krem nawilżający, jakaś
maseczka typu anty-stres, tusz do rzęs lub peeling.

Czytam składy, ale skąd mam wiedzieć czy czytam o składnikach roślinnych czy
zwierzęcych? To się jakoś oznacza?

A jak z ziają. Np. na Sopocie jest listek - tak tylko, czy znaczy że bez
dodatków zwierzęcych?

Dzięki
Sowa

1. Data: 2002-12-04 21:09:02

Temat: Re: Kosmetyki dla wegetarianki
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy któraś z pań mogła by mi podpowiedzieć jakiś zestaw kosmetyków dla
> 25-latki, na prezent gwiazdkowy?

jesli mieszkasz w polsce, to poszukaj firmy freemans - przpachnace owocowe
szampony, toniki do buzi, plyny do kapieli, zele, maseczki, kremy itd. nie
sa strasznie drogie, ale pachna zniewalajaco - mieta, truskawkami, malinami,
cytryna itp. mysle, ze to swietny pomysl na prezent, nawet dla samej
siebie:)

jesli chcesz, poszukam listy firm, ktore nie testuja na zwierzakach swoich
produktow, ale w polsce nie jest ich duzo.

> Czytam składy, ale skąd mam wiedzieć czy czytam o składnikach roślinnych
czy
> zwierzęcych? To się jakoś oznacza?

najlepiej poszukac w necie, na stronach np. ekologicznych. bo wiele firm
oszukuje. np. pewna znana firma bardzo sie chwali i uwaza to za swoj atut,
ze nie testuje swoich kosmetykow na zwierzetach, ale kupuje juz
"przetestowane" polprodukty, doskonale zdajac sobie z tego sprawe.

1. Data: 2002-12-04 22:08:04

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
malinami,
> cytryna itp. mysle, ze to swietny pomysl na prezent, nawet dla samej

Czy oni sprzedają w sprzedaży bezpośredniej jak Avon, czy szukać ich sklepu,
czy w drogeriach ogólnych?

Tak gnębię, ale mam dwoje małych dzieci i muszę wiedzieć gdzie iść, bo na
bieganie i szukanie, albo godzinne stanie przed regałem z kosmetykami, nie
mam niestety czasu. A tak mi tego brakuje.
Sowa

1. Data: 2002-12-05 05:45:10

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy oni sprzedają w sprzedaży bezpośredniej jak Avon, czy szukać ich
sklepu,
> czy w drogeriach ogólnych?

to sa kosmetyki z drogerii. jestes moze z wwy? jesli tak, to podam ci
sklepy, gdzie mozna kupic. moge sie tez dowiedziec o inne wieksze miasta.

1. Data: 2002-12-05 10:13:14

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> to sa kosmetyki z drogerii. jestes moze z wwy? jesli tak, to podam ci
> sklepy, gdzie mozna kupic. moge sie tez dowiedziec o inne wieksze miasta.

Jestem 3miasta.
Dzięki wielkie - ratujesz mi życie

Sowa

1. Data: 2002-12-05 21:06:07

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sa kosmetyki z drogerii. jestes moze z wwy? jesli tak, to podam ci
> sklepy, gdzie mozna kupic. moge sie tez dowiedziec o inne wieksze miasta.

a mozesz napisac gdzie moge kupic te pachnace kosmetyki? ostatnio mam ochote
na fajne zapachy:) czy dostane je np w Rossmanie albo Carrefourze? ile mniej
wiecej kosztuja?

Julianna

1. Data: 2002-12-05 21:34:36

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ochote
> na fajne zapachy:) czy dostane je np w Rossmanie albo Carrefourze? ile

w wwie widzialam w drogerii obok kina femina i w drogerii na
swietokrzyskiej, blisko nowego swiatu. ceny sa zwykle ponizej 20 zl lub ok.
tego.

Dbanie o buzie !!!!!!!!
soczewki kontaktowe oddam...
odsprzedam taniej NITE WHITE