Kosmetyki do solarium jakie?????

1. Data: 2006-05-06 10:26:40

Temat: Kosmetyki do solarium jakie?????
Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
generalnie niechetnie korzystam z solarium raczej dbam o skore uzywam kremow
z filtrami etc ale jednak zniechecona samoopalaczami a jednak zmuszona wazna
impreza musze miec opalone cialo. Stad moja wielka prosba jakie kosmetyki
polecicie aby jak najszybciej i jesli to mozliwe z malym uszczerbkiem dla
skory opalic sie w solarium??? jakie kosmetyki polecacie?wiekszosc jakas
droga w malych pojemniczkach do kupienia w solarium jakos mnie nie
przekonuja
Achma
Ps wybaczcie brak polskich literek wina sprzetu

2. Data: 2006-05-06 14:41:23

Temat: Re: Kosmetyki do solarium jakie?????
Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedyś korzystałam z przyspieszacza firmy Soraya, była niezły i w miarę
niedrogi.
Teraz przy drugiej wizycie w tym roku (podczas pierwszej nic nie
zastosowałam i uległam drobnemu popażeniu) Pani w solarium zaproponowała mi
kosmetyk Base Tan step 1 z firmy Soleo, i doskonale nawilżył skórę, nie
jestem popażona i pieknie pachnie. Fakt był dość drogi bo 4 zł za saszetkę 8
ml, ale mam ją na dwa wejścia bo nie posmarowałam nóg i całych pleców bo nie
sięgam :-).

Pozdr Karolina

3. Data: 2006-05-06 19:39:17

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Achma" <
> [...]
> polecicie aby jak najszybciej i jesli to mozliwe z malym uszczerbkiem dla

Jesli ma to byc efektowna opalenizna na impreze to polecam opalanie natryskowe.
Przepiekny, natychmiastowy kolor bez uszczerbku na zdrowiu skory. Finansowo
wyjdzie podobnie co wielokrotne opalanie z uzyciem saszetek przyspieszajacych w
solarium (90-100zl).

4. Data: 2006-05-07 08:52:41

Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kiedyś korzystałam z przyspieszacza firmy Soraya, była niezły i w miarę
> niedrogi.

Troche sie wetne
Ja korzystalam z przyspieszacza sorai w zeszlym roku, ale z takiego zwyklego
na slonce (nie do solarium) Fakt opalenizna przepiekna i duuuzo szybciej,
ale nabawilam sie makabrycznej ilosci piegow : / Moze to przypadek, ale
uzywalam go systematycznie spora czesc lata, pierwszy raz, nigdy do tej pory
ani jednego piega nie mialam na skorze, a tu bec, opalenizna zeszla a na
skorze sliczne piegi : / Myslicie ze to przypadek czy faktycznie moga byc
takie efekty? Ciagnie mnie zeby w tym roku tez troszke wszystko
przyspieszyc, bo opalenizna byla naprawde szybko i bardzo ladna bez smazenia
sie niepotrzebnego na sloncu... Ale jak znowu mam miec taki wysyp piegow to
dziekuje : /

5. Data: 2006-05-07 11:07:56

Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Finansowo
> wyjdzie podobnie co wielokrotne opalanie z uzyciem saszetek

tak ja slyszalam o tym sposobie ale kolezanka ktora sklorzystala
przestrzegla mnie ze bardzo nieladnie schodzi i jej sie tworzyly jakies
plamy dlatego wole teraz nie ryzykowac mam co prawda czas do 3 czerwca ale
jednak wole nie eksperymentowac z samoopalaczami wogole.chyba ze to jakis
przypadek sama nie wiem
dziekuje za rade

6. Data: 2006-05-07 14:16:41

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Achma"
> [...]
> jednak wole nie eksperymentowac z samoopalaczami wogole.chyba ze to jakis

Jesli robisz na dzien przed impreza, to zadnych plam nie bedzie na sto procent.
Ja zrobilam sobie taka opalenizne trzykrotnie, faktycznie gdzies kolo 7,8 dnia
efekt schodzenia koloru mozna nazwac plamami w tym sensie, ze skora nie nadaje
sie do fotografowania ze zblizeniami, natomiast przy normalnym ubieraniu sie
jest to niewidoczne. Imho duzo wiecej sie ryzykuje w solarium, a nuz przesadzisz
i na dzien przed impreza skora zrobi sie czerwonoraczkowa a potem zacznie
schodzic? ;)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

w poszukiwaniu podkładu
Jaką maseczkę na suche i zniszczone dłonie?
Kosmetyki do solarium???
co pod prostownicę?
zapalenie okołoustne