Kosmetyki ekinos

1. Data: 2002-11-22 09:13:57

Temat: Kosmetyki ekinos
Od: "AnnaW" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam na imię Anka i czytam grupę od dość dawna, chociaż jeszcze aktywnie się
nie udzielałam.
Mam pytanie odnośnie kosmetyków ekinos. Wczoraj w sklepie Pani bardzo
zachwalała spray do włosów suchych i zniszczonych. Czy może ktoś używał tych
kosmetyków i czy są dobre?

Z pozdrowieniami
Anka

1. Data: 2002-11-22 17:11:23

Temat: Re: Kosmetyki ekinos
Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaW" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z pozdrowieniami
> Anka
>
> Moja mama używała ampułek do słabych i wypadających włosów i była bardzo
zadowolona
Kasia

1. Data: 2002-11-22 23:48:07

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie odnośnie kosmetyków ekinos. Wczoraj w sklepie Pani bardzo
> zachwalała spray do włosów suchych i zniszczonych. Czy może ktoś używał

Witaj,
mialam kiedys maseczke do wlosow zniszczonych (tak sie to chyba nazywalo)-
fajna sprawa, pudelko 400 ml starcza na dluuuugo ;)

Asiek

1. Data: 2002-11-23 15:25:53

Temat: Kosmetyki ekinos - bardzo dobre
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Mam pytanie odnośnie kosmetyków ekinos. Wczoraj w sklepie Pani bardzo
> zachwalała spray do włosów suchych i zniszczonych. Czy może ktoś używał
tych
> kosmetyków i czy są dobre?

Ja już od dawna używam, zółtej serii Ekinosa (do włosów farbowanych po
trwałej i suchych). Jest bardzo dobra. Szczególnie lubię, odzywkę
nawilżającą dwufazową i kąpiel (szampon). Polecam z czystym sumieniem,
działa tak jak obiecują i ładnie pachnie:). To bardzo wydajne kosmetyki, za
to duży +, bo specjalnie tanie nie są
:( niestety.

Hanuś

1. Data: 2002-11-25 08:17:05

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie odnośnie kosmetyków ekinos. Wczoraj w sklepie Pani bardzo
> zachwalała spray do włosów suchych i zniszczonych. Czy może ktoś używał
tych
> kosmetyków i czy są dobre?

Ja uzywalam programu dla wlosow tlustych u nasady i suchych na koncach i
moge powiedziec ze to jedyne kosmetyki do wlosow jakie mialam, ktore
dzialaja.
BARDZO polecam.

Tylko latwo sie pogubic w nazwach bo z tego co pamietam to uzywalam czegos
co sie nazywalo bagno zamiast po prostu odzywka:)

Kaska

Kosmetyki Avon
Studniowka
szary tusz do rzes