Kosmetyki skuteczne !!! ???

1. Data: 2003-03-19 11:42:54

Temat: Kosmetyki skuteczne !!! ???
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje 3 ostatnie odkrycia, pomyślalam że się podzielę!
Odkrycie nr 1 - wielokrotnie już tu reklamowana :) maseczka
wygładzająco-ściągająca Eris. Krótko: świetna!
Odkrycie nr 2 - krem pod oczy z Folacyną. Dla mnie bomba wreszcie taki krem
jakiego szukałam.
Odkrycie nr 3 - krem matująco nawilżający do cery tłustej i mieszanej Eris.
dobrze nawilża, delikatnie matuje nie wysusza, leciutko zmiejsza pory i
pięknie pachnie !
Oświadczam że nie mam udziałów, nie pracuję w firmie ani nie jestem z
rodziny Pani Eris:)))))).
Dzięki tej 3 stan mojej mieszanej buzi polepszyl się o niebo:))).
Tak sobie myślę ( rozmawialysmy o tym kiedyś na spotkaniu) napiszcie jakie
znacie KOSMETYKI SKUTECZNE!. Taki które spełniły obietnice producenta i
które kupiłyście wielokrotnie i kupicie jeszcze nie raz. My miałyśmy
problemy z wymienieniem kilku hm.....
Ja też się zastanowię, nad moją listą z całą pewnością otwiera ją ta trójka
już wymieniona:))).

Hanuś ciekawa skutecznych kosmetyków!

1. Data: 2003-03-19 12:14:35

Temat: Re: Kosmetyki skuteczne !!! ???
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znacie KOSMETYKI SKUTECZNE!. Taki które spełniły obietnice producenta i
> które kupiłyście wielokrotnie i kupicie jeszcze nie raz. My miałyśmy

Ale juz sie zastanowilam i kilka wymienie

Po pierwsze peelingi. Kosmetyki blyskawiczne i roznica jest zauwazalna:)
A poza tym:
Sztyft Avonowy na zmarszczki i krem miedziany Neutrogeny (umiarkowanie
skuteczne, bez fajerwerkow)
Vichy Thermal S2
Maseczka nawilzajaca Plantacea
Maseczka oczyszczajaca BioCamille Yves Rocher

Kaska

1. Data: 2003-03-19 12:55:39

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Skakanka " wrote:

> Maseczka oczyszczajaca BioCamille Yves Rocher

To potwierdzam :) Jestem jej wierna od kilku lat :)

Zel do mycia twarzy Biospecific zielony Ives Rochera

Peeling myjący do ciała LipoZell Ziaji

Peeling do twarzy Physocee Visage

Curl Activator Osis Twist Joico

Krem "Urban Aktiv" Heleny Rubinstein

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-19 13:21:15

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odkrycie nr 3 - krem matująco nawilżający do cery tłustej i mieszanej
Eris.
> dobrze nawilża, delikatnie matuje nie wysusza, leciutko zmiejsza pory i
> pięknie pachnie !

Mam pyatnko o ten krem. Nie rozeznaje sie w erisie - z jakiej serii jest ten
krem?

1. Data: 2003-03-19 14:00:30

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pyatnko o ten krem. Nie rozeznaje sie w erisie - z jakiej serii jest
ten
> krem?

Z serii do cery mieszanej i tłustej (tak jest napisane na opakowaniu),
biały słoiczek z niebieską zakrętką.

Hanuś

1. Data: 2003-03-19 14:01:57

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Curl Activator Osis Twist Joico

Lia a coś więcej o tym cudzie?
Dzięki:).

Hanuś która lubi Joico

1. Data: 2003-03-19 14:10:25

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ten
>
> Z serii do cery mieszanej i tłustej (tak jest napisane na opakowaniu),
> [...]

Ten krem jest boski:))))
Beata

1. Data: 2003-03-19 14:19:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lia a coś więcej o tym cudzie?
> Dzięki:).

Ale to do kręconych włosów, z nazwy wnioskuję, dziecinko:)

Kaśka

1. Data: 2003-03-19 14:22:06

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Hanuś " wrote:

> Lia a coś więcej o tym cudzie?
> Dzięki:).

To jest taka biała gesta emulsja w tubce.
Sprawia, ze włosy krecone i po trwałej mają mocniejszy bardziej intensywny
skret. Poza tym po wysuszeniu jest tych loczków wiecej, włosy sa miekkie, a
loczki nawet przy duzej wilgotnosci nie robią sie sianowate :)
Nakłąda sie na umyte włosy, i potem juz tylko suszy - niepotrzebne są
wszelkie pianki, woski, zele itp.
Ja jestem tym zachwycona.
Kosztuje 32 zł - w salonach fryzjerskich, i jest bardzo wydajny.

1. Data: 2003-03-19 14:23:15

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> znacie KOSMETYKI SKUTECZNE!. Taki które spełniły obietnice producenta i
> które kupiłyście wielokrotnie i kupicie jeszcze nie raz. My miałyśmy

1) Maseczka nawilzajaca Dax Cosmetics z mineralami. To jakas torpeda
nawilzajaca! Zakupie chyba z tone!
2) krem nawilazajacy Dermika Mat-B na dzien (ach, ach, cera gladka, wchlania
sie przepieknie, pachnie cudnie, tylko ta cena, ach, ach... juz mi sie
konczy, aj, aj...)
3) Oliwka do masazu Ziai LipoCell. Pal licho cellulit, ale ta gladkosc skory
po niej! Na cale moje spore cialko uzywam.
4) krem pod oczy z folacyna i maseczka z tej serii (Eris). Jedno i drugie
wygladza, delikatne jest i nie za drogie (do 20 zl).
5) Peeling enzymatyczny z Kolastyny (no gladka ma paszcza, miodna wrecz
) )
6) Volume Glamour z Bourjois - mam firany do pasa i to do tego rozdzielone
(dlaczego juz sie konczy, aj, aj?)
7) Baza wiadomo jaka :))
8) krem matujacy AA (seria pomaranczowa) - o rany, matuje byczo, aleja
zrezygnowalam z kosmetykow matujacych :)
Oswiadczam, ze nie mam nic wspolnego z zadna z tych firm :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

filtry + tlustawa cera - kremu szukam