Kosmetyki z morza martwego

1. Data: 2002-11-27 20:59:02

Temat: Kosmetyki z morza martwego
Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy one faktycznie sa takie dobre dla skory. Jest sporo firm majacych w
swojej oferecie linie z morza martwego. Jak widomo wiele firm - spory
przedzial cenowy. Ja osobiscie mysle o preparatach do pielegnacji stop.
Macie jakies doswiadczenie w tej kwestii??

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-11-28 08:49:35

Temat: Re: Kosmetyki z morza martwego
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Catalina wrote:

> [...]
> przedzial cenowy. Ja osobiscie mysle o preparatach do pielegnacji stop.
> Macie jakies doswiadczenie w tej kwestii??

ja mialam cala serie kosmetykow do ciala przywieziona z izraela.
byly doskonale. najlepiej wspominam peeling - rewelacyjny, choc
smierdzial blotkiem ;) ale mnie takie zapachy w lazience nie
przeszkadzaja :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-28 18:01:16

Od: "vanilia" <v...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> [...]
> przedzial cenowy. Ja osobiscie mysle o preparatach do pielegnacji stop.
> Macie jakies doswiadczenie w tej kwestii??

Witam,

Ja mialam kiedys maseczke oczyszczajaca do twarzy z firmy Sea Beauty(Izrael)
i byla rewelacyjna. Teraz juz jej nie ma, ale w takim specjalistycznym
sklepie ze wszystkim do stop w Poznaniu widzialam produkty tej firmy.

Mialam tez krem do twarzy ale z firmy Apis i po nim dostalam pryszczykow,
ktorych nie moglam pozbyc sie przez dluzszy czas(pewnie krem mial jakies
bakterie).

Pozdrawiam
Vanilia

1. Data: 2002-11-28 20:09:17

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilia" <v...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i byla rewelacyjna. Teraz juz jej nie ma, ale w takim specjalistycznym
> sklepie ze wszystkim do stop w Poznaniu widzialam produkty tej firmy.

Ale ja mam do Poznania jakies 300 km :-)))

> Mialam tez krem do twarzy ale z firmy Apis i po nim dostalam pryszczykow,
> ktorych nie moglam pozbyc sie przez dluzszy czas(pewnie krem mial jakies
> bakterie).

Czyli firma Apis nie do konca jest super ;-) OK
Sea Beauty nie ma a co innego warto???

1. Data: 2002-11-28 20:09:21

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> byly doskonale. najlepiej wspominam peeling - rewelacyjny, choc
> smierdzial blotkiem ;) ale mnie takie zapachy w lazience nie

Blotko blotkiem byle skuteczne - tylko ta wyprawa do Izraela jakos nei po
drodze ;-)

1. Data: 2002-11-29 10:19:26

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli firma Apis nie do konca jest super ;-) OK
> Sea Beauty nie ma a co innego warto???

a probowalas cos dr. nony?
mialam kremik nawilzajacy - niesamowicie wydajny i bardzo mily w uzyciu,
skora po nim byla gladziutka...

--

pomocy
Vichy - 7dniowy