Kostki lodu

1. Data: 2005-06-29 17:10:32

Temat: Kostki lodu
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyjmujecie kostki lodu z pojemników?
Pytam, bo miałem ostatnio taki zgryz: ja wyginałem
pojemnik, a goście paluszkami sobie wybierali kostki.
Na szczęście impreza była mała i mało oficjalna, ale
na przyszłość wolałbym jakis lepszy patent..
Pojemnik mam standardowy z Whirlpoola. Może są jakieś
lepsze?

Pozdrawiam
Miroo

2. Data: 2005-06-29 19:39:36

Temat: Re: Kostki lodu
Od: eSeLKer <s...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miroo napisał:
> Jak wyjmujecie kostki lodu z pojemników?
> Pojemnik mam standardowy z Whirlpoola. Może są jakieś
> lepsze?
specjalne woreczki na kostki lodu :)
eSeLKer

3. Data: 2005-06-29 19:58:13

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

> [...]
> na przyszłość wolałbym jakis lepszy patent..
> Pojemnik mam standardowy z Whirlpoola. Może są jakieś

Robisz lod w workach albo plastykowych pojemnikach (te trzeba troche
powyginac coby wydobyc- wypadaja z reguly same). Zaopatrujesz sie w sklepie
w naczynie szklane + szczypce do tego celu przeznaczone, albo wrzucasz do
szklanej miseczki czy szerokiej szklanki i podajesz gosciom szczypcami lub
sami sie obsluguja.

P.s. lod najlepiej robic z wody butelkowanej lub przegotowanej, ostudzonej
wody.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

4. Data: 2005-06-29 20:06:31

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2005 21:39:36 +0200, eSeLKer napisał(a):

> specjalne woreczki na kostki lodu :)

A z woreczkami też różnie bywa. Miałem w pracy woreczki
to kostki latały po całej kuchni. Pewnie są woreczki
i woreczki.

Pozdrawiam
Miroo

5. Data: 2005-06-30 09:56:31

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Miroo:
> [...]
> Na szczęście impreza była mała i mało oficjalna, ale
> na przyszłość wolałbym jakis lepszy patent..

Bardzo dobre są silikonowe foremki do lodu z Ikei. Można je myć w
zmywarce, lód wyjmuje się z nich bez najmniejszego problemu, bo nie
sztywnieją. Wypychasz kostki z takiej foremki do wiaderka na lód albo
miseczki i już.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

6. Data: 2005-06-30 21:18:47

Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

[...]

Wystarczy odwrócić do góry nogami i potrzymać chwilę pod letnią wodą.
Z pewnością wyczujesz moment odklejania sie.

> P.s. lod najlepiej robic z wody butelkowanej lub przegotowanej, ostudzonej
> wody.

Dużo szybciej zrobisz z gorącej lub ciepłej.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-06-30 22:45:16

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jun 2005 21:18:47 +0000 (UTC), Jerzy Nowak napisał(a):

> Wystarczy odwrócić do góry nogami i potrzymać chwilę pod letnią wodą.
> Z pewnością wyczujesz moment odklejania sie.

> Dużo szybciej zrobisz z gorącej lub ciepłej.

"...pan Jerzy zasiądzie w naszej loży kręcących gorące lody..."

Pozdrawiam
Miroo

8. Data: 2005-07-01 11:48:38

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2005 21:58:13 +0200, Iwona_s napisał(a):

> [...]
> szklanej miseczki czy szerokiej szklanki i podajesz gosciom szczypcami lub

Nawet mam pasujace naczynie :) tylko myślę, żeby trzymać je
przed wrzuceniem lodu w lodówce, może lód się nie stopi po
drodze?
Z tą samoobsługą to nie do końca dobrze będzie. Drinki to
nie wóda i nie pije sie ich równo :) A takie naczynie z lodem
długo nie postoi na stole :( Trzeba chyba co kilkanaście minut
po prostu biegać do lodówki...
Może są jakieś specjalne naczynia? Podwójne scianki, szczelna
pokrywka itp?
A szczypce to mam na razie tylko do cukru, chyba się nie
nadadzą :( przymierzymy, zobaczymy.

pozdrawiam
Miroo

9. Data: 2005-07-01 12:55:55

Od: Marek Szapajko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miroo napisal(a):

> Może są jakieś specjalne naczynia? Podwójne scianki, szczelna
> pokrywka itp?

Termos? :)

Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl

10. Data: 2005-07-01 18:08:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> Nawet mam pasujace naczynie :) tylko myślę, żeby trzymać je
> przed wrzuceniem lodu w lodówce, może lód się nie stopi po
> drodze?

Tak szybko sie nie rozpusci, no ale zalezy ile i jak dlugo chcesz ten lod
trzymac na stole...

No wlasnie, dobry pomysl z tym termosem wg Marka, szczegolnie dla kogos kto
ma daleko do lodowki lub nie chce co chwile opuszczac gosci. Sa w sprzedazy
takie niskie, szerokie termosy tzw.obiadowe. Nadaja sie rowniez do zimnych
potraw czyli do lodu beda OK.
Rozejrzyj sie za stalowymi, beda przyjemniejsze dla oka, ale to IMO.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

AEG MICROMAT DUO 2660 EM - pytanie
Twoje Kolekcje on-line ?
Półka do lodówki Polar