Kosz wbudowany w blat kuchenny

1. Data: 2008-07-18 12:47:03

Temat: Kosz wbudowany w blat kuchenny
Od: Kropelka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś bardzo dawno temu na tej grupie ktoś pokazywał zdjęcia swojej
kuchni. I miał tam coś takiego jak dziura w blacie do której zsuwało
się odpadki. Nie wiem jak to do końca wytłumaczyć. Pamiętam że to był
gotowy system właśnie do tego przeznaczony. Ale teraz nie potrafię
tego znaleźć w żaden sposób. Może ktoś podsunie mi nazwę tego
rozwiązania albo linka z producentem???

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2008-07-18 13:27:41

Temat: Re: Kosz wbudowany w blat kuchenny
Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@g...com> Może ktoś podsunie mi nazwę tego
rozwiązania albo linka z producentem???

Pozdrawiam
Agnieszka

Cus takiego ?

http://tinyurl.com/5ubrw9

albo

http://tinyurl.com/5rf3hf

Andy

3. Data: 2008-07-18 21:54:47

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
[...]

Ja mam taką dziurę ale w zlewozmywaku :-)
a pod nią coś takiego:
http://www.kupujemy.pl/dsmd-franke-cena-sklep.html

TomekD

4. Data: 2008-07-18 23:12:05

Od: Kropelka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 15:27, "Andy" <d...@d...de> wrote:

> Cus takiego ?
>
> http://tinyurl.com/5ubrw9

Coś podobnego do tego. Tylko to kosztuje jakąś makabryczną ilość
pieniędzy jak na kosz na śmieci. Nie wiem czy ktoś oglądał Jamiego
Olivera serię Nagi szef- on ma właśnie coś w tym stylu w kuchni-
wycięte w drewnianym blacie (a ja taki właśnie blat planuję mieć).

A macie pomysł gdzie to znaleźć w Polsce? Czy lepiej samemu sobie taką
dziurę wyciąć i spróbować zrobić kosz?

Pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2008-07-18 23:14:39

Od: Kropelka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 23:54, "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:

> Ja mam taką dziurę ale w zlewozmywaku :-)
> a pod nią coś takiego:http://www.kupujemy.pl/dsmd-franke-cena-skle
p.html

Hmmmm.... rozdrabniarki to jednak się boję.Za dużo amerykańskich
filmów się naoglądałam i wkręconych palców.
A swoją drogą czy rzeczywiście użyteczny jest ten sprzęt? Jak się w
praktyce sprawdza?

Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2008-07-19 08:59:08

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

filmów się naoglądałam i wkręconych palców.
A swoją drogą czy rzeczywiście użyteczny jest ten sprzęt? Jak się w

Sporo jest amerykańskich filmów w których krzywdę robią inne urządzenia które na
codzień używamy. Młynki u nas nie są zbyt popularne to strach ma jeszcze większe
oczy.
W dostępnej części młynka nie ma żadnych ostrych noży, działa to na jak sądzę na
zasadzie młynka udarowego.

Używam dopiero od miesiąca, jestem bardzo zadowolony.
W połączniu z deską na zlew całą mokrą, brudną chlapiącą obróbkę robi się w
jednym miejscu a obierek czy resztek nie trzeba nigdzie przenosić. To samo
dotyczy resztek po pojedzeniu.
Kosz na śmieci jest suchy i prawie pachnący :-)

TomekD

7. Data: 2008-07-20 19:14:43

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To samo dotyczy resztek po pojedzeniu.
> Kosz na śmieci jest suchy i prawie pachnący :-)
>
> TomekD

A szczury w kanałach wniebowzięte. ;-) ktoś im
aplikuje żarełko w postaci przecieru;-)

Z przymrózeniem oka;-) ale warto to przemysleć

/mamut

usunięcie plam z pianki
Jak zamaskować rurę gazową w kuchni?
jak firanka do okna ze skosem