Koty w ogrodzie.

11. Data: 2007-10-18 10:47:54

Temat: Re: Koty w ogrodzie.
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:471732de$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> napisał(a):

> Zdrowy ptak sam
> gniazdo buduje tak, ze jest niedostępne dla bezskrzydłych.

Hejka. ???
Pozdrawiam niemożliwie Ja...cki
PS A asica? ;-)

12. Data: 2007-10-18 11:01:51

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. ???
> Pozdrawiam niemożliwie Ja...cki

Możliwie :) Sporo się naoglądałam kocich wedrówek po wielkiej lipie -
połażą, ale do gniazda nie dotrą. DO gniazd ukrytych w dużo niższym bzie
też nie dochodzą, gałązki chyba za cienkie.

> PS A asica? ;-)

?? Nie rozumiem :O Co to asica?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2007-10-18 11:08:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> To robota na całe życie, tyle dzwonków ptaszyskom pozakładać.Kto je
> połapie i gdzie kupić takie dzwonki, duże, małe i malutkie.A jak kotek
> połknie dzwoneczek, moze być chory.
> Pozdrawiam.mirzan

Tak, wyłaśnie. Jak można narażać kotka na niestrawność.

A jak ptaszek z takim dzwoneczkiem zacznie raniutko łazić po parapecie
okna sypialni i dzyndzolić, i tupać, no to.... kocia natura i w
człowieku się zaraz odzywa, a kotu nie wolno??????
;-P

--
XL wiosenna

14. Data: 2007-10-18 11:51:28

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> A jak ptaszek z takim dzwoneczkiem zacznie raniutko łazić po parapecie
> okna sypialni i dzyndzolić, i tupać, no to.... kocia natura i w
> człowieku się zaraz odzywa, a kotu nie wolno??????

Myślę sobie, że jak ptaszek z dzwoneczkiem dzyndzoli raniutko w sypialni,
to ojciec dyrektor się cieszy ;-)
A kotu zabronili? W marcu też?

Pozdrawiam,
Jacek

15. Data: 2007-10-18 14:13:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:47173dac$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@h...people.pl> napisał(a):

> ?? Nie rozumiem :O Co to asica?

Hejka. Asica to taki robak, który udusi i ostawi a nie zeźre. :-)
Pozdrawiam ruralizacyjnie Ja...cki

16. Data: 2007-10-18 14:20:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Asica to taki robak, który udusi i ostawi a nie zeźre. :-)
>                    Pozdrawiam ruralizacyjnie Ja...cki

Czy to ten, który kurkom i bażantom robi dziury w głowach i układa w szeregu?
Taki zbój kiedyś do mnie przychodził.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2007-10-18 15:56:21

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" napisał:
>Wszystko bylo tak jak sobie
>zaplanowalem dopoki wlasnie nie pojawil sie ten kot. Codziennie znajduje
>jakies nowe fragmenty zagryzionego ptaka.

Ja także na początku byłem wściekły, kiedy moje kotki podwórkowe:
http://kochamkrety.republika.pl/ (tytuł trochę mylący)
przynosiły na wycieraczkę ptaki.
Ale odkąd ptaszyska zjadly mi całą aronię i czeremchę, o borówce
amerykańskiej nie wspomnę, a nalewki musiałem robić z "cudzych" owoców,
zacząłem kotki lubić i tolerować ;-)
A niech sobie przyroda ustala własne reguły.

Pozdrowienia

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

18. Data: 2007-10-18 17:30:53

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2007 17:56:21 +0200, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> Ja także na początku byłem wściekły, kiedy moje kotki podwórkowe:
> http://kochamkrety.republika.pl/ (tytuł trochę mylący)
> przynosiły na wycieraczkę ptaki.

Niezła kolekcja Jurku:)
I fajny im drapaczek zrobiłeś;)
A rybki jeszcze masz?

Pozdrawiam,
Marta

19. Data: 2007-10-18 18:04:51

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:

> Niezła kolekcja Jurku:)
> A rybki jeszcze masz?

Kilka największych ubyło :-(
Ale mogły to zrobić także czaple, żurawie lub kaczki, bo takie ptactwo jest
w okolicy. Rośnie jednakże "swój" narybek, a te nie dają się złapać kotkom.
Moje oczko z rybkami dla przypomnienia:
http://mojejeziorko.republika.pl/

Pozdrowienia

--
Jerzy Wierzchnicki

20. Data: 2007-10-18 18:27:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki pisze:

> Moje oczko z rybkami dla przypomnienia:
> http://mojejeziorko.republika.pl/

Artysta!
Piękne, bardzo mi się podoba. Gratuluję inwencji i wytrwałości w
realizacji :-).

Pozdrawiam
Ewa

mimoza