Kraków

1. Data: 2003-07-12 10:47:13

Temat: Kraków
Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewna, czy coś takiego ostatnio po grupie nie chodziło, więc może
być jakiś link, aczkolwiek byłoby bardzo miło, gdyby ktoś mógł doradzić,
gdzie można smacznie i ciekawie zjeść w Krakowie (Jadę tam jutro z
przyjaciółmi na parę dni i nie ukrywam, że cena też odgrywa tu rolę). Mam na
myśli zarówno miejsca gdzie możnaby posilić się obiadowo (np smacznymi
pierogami) czy sałatkowo. A może ktoś zna jakieś dobre knajpki
wegetariańskie albo herbaciarnie? W necie znalazłam oczywiście strony ze
spisem restauracji, ale chodzi mi o miejsca wypróbowane, no i w miarę tanie

Z góry dziękuję
Nell

1. Data: 2003-07-13 12:00:22

Temat: Re: Kraków
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nell" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wegetariańskie albo herbaciarnie? W necie znalazłam oczywiście strony ze
> spisem restauracji, ale chodzi mi o miejsca wypróbowane, no i w miarę

Nie wiem co to znaczy tanio- bo to jest pojecie wzgledne,doprecyzuj to moze
pomoge,
z wegetarianskich polecam Chimerę na ul. sw Anny, herbata w Gołebniku na
ulicy Gołebiej,
lub "Słodka Dziurka" na Mikołajskiej

wszystko w poblizu Rynku

mihau

1. Data: 2003-07-13 13:01:32

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Gwiazdowski wrote:

> Nie wiem co to znaczy tanio- bo to jest pojecie wzgledne,doprecyzuj to
moze
> pomoge

Sama nie za bardzo się orientuję, np drugie danie w cenie do 20zł.Chodzi o
jakieś smaczne, sycące jedzonko dla przyjaciół płci przeciwnej, żeby nam nie
padli na Fast Foodach i innych świństwach. Dziewczyny zawsze sobie jakoś
poradzą. ;)

Thank U from the mountain ;)
Nell

1. Data: 2003-07-13 13:16:21

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> padli na Fast Foodach i innych świństwach. Dziewczyny zawsze sobie jakoś

moge polecic "Sphinxa" na rogu Wislnej i Rynku, szczegolnie sosy do mies sa
fajne, a dodaja je
do kazdej zamowionej potrawy miesnej- to taka kuchnia ni to grecka ni to
turecka ni to europejska ni to polska:-)
generalnie- mieso z grilla + frytki jakies + salatka
w zwiazku z tym prawie kazdemu smakuje,
mysle ze 20pln wystarczy na drugie (duze porcje) + cole i jeszcze na
napiwek powinnno zostac

jesli wolicie tradycyjna kuchnie polska to moge polecic "U Stasi" na
Mikolajskiej -
uwaga! nie posiada szyldu z zewnatrz, jest ukryte w bramie, jak sie idzie OD
Rynku,
to pod sam koniec Mikolajskiej po lewej stronie w podworcu,
w tej samej bramie jest jakas pizzeria
"U Stasi" to jedzenie domowe z tradycjami, tanio i - niestety- malo
miejsca, wiec sie
trzeba streszczac z jedzeniem i nastawic na tlok non stop, ale za to
pyszne:-)

zycze smacznego:-)
mihau

1. Data: 2003-07-13 13:32:49

Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pierogarnia na Sławkowskiej (jedna z ulic odchodzacych od rynku)

Tola

1. Data: 2003-07-13 19:40:07

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nell napisał:
> [...]
> spisem restauracji, ale chodzi mi o miejsca wypróbowane, no i w miarę tanie

Fajny nastroj choc nie do konca jest to herbaciarnia, jest w Daktylu.
Dokladnie Cafe Daktyl. Znajduje sie to miedzy wejsciem na Rynek od ulicy
Siennej a klubem pod Jaszczurami. Knajpka w bramie. Jest kilkanascie
rodzajow herbat, sa lody, sa pyszne szarlotki, sa tosty, jest i piwo i wino.
Z barow - hmm. Salatkowy wymieniony - Chimera. Salatki, salatki i
jeszcze raz SALATKI. Drugi bar salatkowy, jest na Gertrudy, zaraz za
kinem - bar Wege po prostu.

Pizza - pyszna jest w Bannoli na Karmelickiej oraz w Cyklopie, na
Szpitalnej, zaraz przy Krzyza i za kosciolem Mariackim.

Kebab - budki z Kebabami, pyszne sa na Grodzkiej, zaraz przy placu
Wszystkich Swietych.

Pierogi i inne dania obiadowe niezwykle smaczne i tanie sa U babci
Maliny na Slawkowskiej.

Na Kazimierzu sa tez w miare tanie knajpki serwujace dania kuchni
zydowskiej.

Na Slawkowskiej - knajpka gruzinska z pysznym niedrogim zarelkiem w
wielkich porcjach.

To tyle co na razie pamietam umeczona przepowadzka.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-13 19:50:28

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki

Nell

1. Data: 2003-07-14 15:22:47

Od: "Ela And" <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być jakiś link, aczkolwiek byłoby bardzo miło, gdyby ktoś mógł doradzić,
> gdzie można smacznie i ciekawie zjeść w Krakowie > Z góry dziękuję

---------
byłem, jadłem, polecam:
'Sąsiedzi" i "Różowy Słoń" przy teatrze Słowackiego - drugie danie do 10pl,
smacznie i tanio, choć goloneczka była trochę za zimna (sąsiedzi)
na Rynku - pizzeria Domani (pierwsza od Grodzkiej) - pizza tzw. średnia ok
20 zł. była ciekawa promocja: od poniedziałku do czwartku za zamówienie
pizzy min. średniej i składającej się z min dwóch składników druga pizza za
2 zł tej samej lub większej wielkości i składu.
na Kazimierzu (ul Miodowa) restauracja "U Doroty" - podobnie jak Sąsiedzi,
tanio, dużo, smacznie.

Sfinks też dobry tyle że skórę ze mnie zdarli choć nie były to wymysły

życzę smacznego
andrzej

Piekarnik elektryczny
kuchnia - moderowana?
Baranina i co dalej
ja mysle tak
Czaplicka, cherokee, walkie-spamerki prk!