Krakow 2001 - ustalmy konkrety

1. Data: 2001-09-17 13:13:44

Temat: Krakow 2001 - ustalmy konkrety
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallo all:
/Alfredzie, przeprszam:)/

Poniewaz ustalam swoje najblizsze plany i robi sie tloczno,
wiec chce ogolnie potwierdzic: spotykamy sie? kto? gdzie? kiedy? (z kim i
dlaczego?)

Anno K. - wiem ze w RMF-ce tez huk roboty (pozdr. od Havi from Szczecin),
ale czy mozesz dac sygnal, czy sprawdzalas Alchemie? I czy sa jakies szanse?

Terminy: optyuje za jakas 19-20 w sobote 29.09. (wszyscy zdaza wyspac sie i
dojechac, niektorzy jeszcze nakarmic golebie)

Czy mapka gotowa?

Valerio (gdzie mi sie schowalas ostatnio?) - czy noclegi beda aktualne?

Gitara juz jest (Eryk), identyfikatory tez, o ile dobrze widzialam.

Pozotaje jedynie sporzadzic liste gosci:

1. Joanna (99,9%)

1. Data: 2001-09-17 13:22:40

Temat: Odp: Krakow 2001 - ustalmy konkrety
Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna"
> [...]
>
> Gitara juz jest (Eryk), identyfikatory tez, o ile dobrze widzialam.
>
> Pozotaje jedynie sporzadzic liste gosci:

2. Mefisto 100%, na miejscu. Oferuję nocleg w mojej przeraźliwie ciasnej
garsonierce, ze cztery osoby chyba się zmieszczą. Adres prywatnie
zainteresowanym.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2001-09-17 13:39:17

Temat: Re: Krakow 2001 - ustalmy konkrety
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: 1. Joanna (99,9%)
2. Mefisto
2. Eryk (99,9%)
?. Mania + Olo (99%)
?. Gosia (99%)

1. Data: 2001-09-17 13:45:25

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eryk <e...@s...pl> w artykule news:9o4tf4$57q$1@news.tpi.pl
pisze...

> 2. Eryk (99,9%)

3. Daga (50%)

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-09-17 14:25:08

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <c...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:B7CBC3A8.1C4C1%c...@p...onet.pl...
> [...]
>
> Gitara juz jest (Eryk), identyfikatory tez, o ile dobrze widzialam.
>
> Pozotaje jedynie sporzadzic liste gosci:

2. Eryk (99,9%)

1. Data: 2001-09-17 14:30:57

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Czy mapka gotowa?
>
> Valerio (gdzie mi sie schowalas ostatnio?) - czy noclegi beda aktualne?

jestem jestem
jak gdzies wyzej napisalam mielismy klopoty z siecia - ale juz w miare
dziala -
Pokoj zarezerwowalam na 28,29,30 wrzesnia czyli dwie nocki
koszt 33zl. od osoby za dobe
Pokoj zarezerwowany na nazwisko Waleria Wyspianska

acha no i napewno bede:)))

----
drogi ALL

nie widzialam wizytówek bo nie mialam jak :)))

----------------------

pozdrowienia
nieco chaotycznie pisze ale to ze szczescia ze mi to ustrojstwo dziala
a tak wogole trzymac prosze kcuki jutro za moich panow zdajacych maturke
probna

serdecznosci wielkie

--

Valérie

1. Data: 2001-09-17 14:57:19

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania"

> : 1. Joanna (99,9%)
> 2. Mefisto
> 2. Eryk (99,9%)
> ?. Mania + Olo (99%)
> ?. Gosia (99%)

0. Marsel ( 0%)

(musiałem sie dopisac bo widze ze sie niektórzy bardzo sie cykaja,
spoko - MNIE NIE BEDZIE!!! ;-)

Marsel

1. Data: 2001-09-17 15:10:28

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eryk" <

> a czemu uważasz, że spoko? ja osobiście żałuję? naprawdę nie możesz, czy
> tylko Ci się nie chce?
> Eryk

jak juz grzecznie pytasz to wypadałoby grzecznie odpowiedziec,
wiec troche nie moge troche, nie chce.., nie namawiaj przypadkiem

Marsel
ps.
co jeszcze mozna robic na takich spotkaniach.. (ja nie moge pic)
:-P
M.

1. Data: 2001-09-17 15:11:54

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel
:
: 0. Marsel ( 0%)
:
: (musiałem sie dopisac bo widze ze sie niektórzy bardzo sie cykaja,
: spoko - MNIE NIE BEDZIE!!! ;-)
:
: Marsel

:(( ale, spoko Marsel, nawet jeśli Cię ciałem nie będzie to podłączymy
się do jakiegoś gniadka, żebyś conajmniej mózgiem mógł nam
towarzyszyć.

Apel do reszty grupowiczów
Nie wyobrażam sobie spotkania grupy bez Marsela. Postuluję
zorganizowanie porwania.

Mania

1. Data: 2001-09-17 15:14:16

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel : Marsel
: ps.
: co jeszcze mozna robic na takich spotkaniach.. (ja nie moge pic)
: :-P
: M.

pokołysać koleżance niemowle, ewentualnie wywlec je ze smogu
tytoniowego :o))))

Nowa praca
chciałam sie przywitac
Psycholog - Wroclaw