(Kraków) Masło kakaowe

1. Data: 2004-04-07 08:47:35

Temat: (Kraków) Masło kakaowe
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stoisku w M1 widziałam masło kakaowe. Nie jest drogie ale zastanawiam się
nad zakupem. Kiedyś słyszałam, że opalenizna po nim jest świetna. Dlatego
chciałam zapytać o Wasze opinie. Nie znam firmy, ale może ktoś zetknął się z
tymi produktami.
Jeśli tak to proszę o opinie.

Pozdrawiam i dziękuję.

1. Data: 2004-04-07 10:38:03

Temat: Re: (Kraków) Masło kakaowe
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy były te kosmetyki?

Moja koleżanka (miłośniczka prażenia się na słońcu) bardzo poleca krem Ziaja z
masłem kakaowym jako "podkład" do opalania.

LH

1. Data: 2004-04-07 12:03:26

Temat: Odp: (Kraków) Masło kakaowe
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietruszka <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c50fa2$psh$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> chciałam zapytać o Wasze opinie. Nie znam firmy, ale może ktoś zetknął się

Ja sie fajnie opalam na balsamach z maslem kakaowym , fajnie pachna i brazik
tez wychodzi fajny:) polecam
=====
annaM

1. Data: 2004-04-08 06:44:34

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietruszka napisał:
> [...]
> chciałam zapytać o Wasze opinie. Nie znam firmy, ale może ktoś zetknął się z

Masło kakaowe dobrze chroni skórę przed wpływami atmosferycznymi,
nawilża i mocno natłuszcza, zwykle się nim lekko smaruję w górach czy na
jazdy na rowerze, ale przy intensywnej tzw. operacji słonecznej radzę
użyc czegoś z silnymi filtrami. Masło k. podobno ma "naturalne filtry",
imo zbyt słabe na mocne słońce. Opalenizna jest rzeczywiście ładna,
jasnoczekoladowa, trudno mi stwierdzić, jaka w tym zasługa masła, a jaka
karnacji :)
--
pa, Basia

1. Data: 2004-04-08 20:10:08

Od: "Anusia" <s...@s...to.kretyni> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:
> [...]
> dyskusyjnych napisał:c50fa2$psh$...@n...news.tpi.pl...
>
> Ja sie fajnie opalam na balsamach z maslem kakaowym , fajnie pachna i

Jeśli już go nie ma to sorry, byłam tam pół roku temu, a przedtem wieeeele
razy.Był super, jeśli go na prawdę nie ma..
pozdrawiam. ania

--

Pozdrawiam Piotrus
Modelarstwo Lotnicze RC