[Kraków] Wyprzedaż kosmetyków

1. Data: 2004-07-15 18:06:22

Temat: [Kraków] Wyprzedaż kosmetyków
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spieszę poinformować krakowianki, że w drogerii "a`propos" przy ul.
Krakowskiej mają niewielką wyprzedaż kosmetyków. Przede wszystkim Isa
Dory (ale też Burżuła). Prawdopodobnie rezygnują w ogóle z tej marki,
więc nie jest wykluczone że i w innych filiach też wyprzedają te
produkty. Ceny (orientacyjnie) - błyszczek 19,-, cienie poczwórne 24,-,
róż w kamieniu 25,-. Widziałam tez puder sypki, konturówki, cienie
podwójne i pojedyncze, tusze i błyszczki Burżuła...
To 50%, czasem mniej, normalnej ceny. Warto poprosić ekspedientki o
podanie koszyczków zza lady - nie są wystawione z braku miejsca a też
zawierają skarby:-)

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-07-15 18:25:01

Temat: Re: [Kraków] Wyprzedaż kosmetyków
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:cd6h8c$htm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> To 50%, czasem mniej, normalnej ceny. Warto poprosić ekspedientki o
> podanie koszyczków zza lady - nie są wystawione z braku miejsca a też

I dlaczego takich wyprzedaży nie ma w innych miastach?:)

1. Data: 2004-07-15 18:40:24

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> I dlaczego takich wyprzedaży nie ma w innych miastach?:)

W GC jest jakas, poza tradycyjna juz chyba wyprzedaza kosmetykow
Collection 2000 czy jakos tak widzialysmy dzis np. blyszczyki Pupy i
kremy Revlon bodajze, w Sephorze byl stoliczek z nielicznymi kosmetykami
Clarinsa. Przyznaje, ze nie przyjrzalam sie wyprzedazom ani w ogole
niczemu w GC, jako ze oczy zaslanialy mi lzy smiechu, do ktorego
doprowadzily nas zalosne i ujawniajace godna pogardy ignorancje wywody
pana od stoiska Kanebo i Guerlain. Szkolonego konsultanta oczywiscie.
Pan nie wiedzial na przyklad o istnieniu probek podkladow firm
ekskluzywnych, w tym firmy reprezentowanej. Firmy produkuja probki i o
nich sila rzeczy wiedza, ale pan nie, wiec oswiadczyl kategorycznie, ze
probek nie ma w ogole, nigdy, wcale, Hofk!, a jak chcemy sobie cos
wyprobowac, to niech przyjdziemy, pan jest znanym wizazysta (kompletnie
nieznanym, ci znani sa _znani_) i nas umaluje. Trzeba przyjsc
nieumalowana lub zmyc makijaz na miejscu i dac sie pomalowac jeszcze
raz. Bo probki nie istnieja. Za to Guerlain ma najlepszy podklad na
swiecie. Zasugerowalam, ze Clinique tez sa swietne - i w tym momencie
pan po raz pierwszy na nas spojrzal (wczesniej oczy uciekaly mu na boki)
i serdecznie nas wysmial. Oczywiscie, ze Guerlain.

Reasumujac - w imieniu swoim i Anek (ktora poszla na Shreka, ale wroci i
dorzuci swoje cieple slowo pod adresem pana E. ) odradzam korzystanie z
wiedzy owego fachowca. Dziwny jest swiat, w ktorym ktos zaprzecza
istnieniu czegos, co mialo sie w dloni i niejednokrotnie widzialo. Za to
polecam przesympatyczne panie od Clinique - tu widac, ze firma naprawde
w szkolenia inwestuje.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-15 19:09:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał/a w news:cd6j2l$b20$1@news2.ipartners.pl:

> odradzam korzystanie z wiedzy owego fachowca.

Właśnie mnie zachęciłaś ;) Wpadnę do niego w przyszłym tygodniu.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-15 19:12:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM napisał/a w news:cd6h8c$htm$1@nemesis.news.tpi.pl:

> mają niewielką wyprzedaż kosmetyków. Przede wszystkim Isa
> Dory (ale też Burżuła).

Burżuj jest w promocji w sieci Marionnaud. Do dowolnego błyszczyka 3D
gratis (do wyboru) maskara pogrubiająca lub maskara pogrubiająca
wodoodporna. Jest to związane z wycofaniem tego tuszu i wprowadzeniem
nowego.

mips

1. Data: 2004-07-15 19:16:20

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Właśnie mnie zachęciłaś ;) Wpadnę do niego w przyszłym tygodniu.

Mnie by moj opis tez zachecil, przyznaje, kazdy powod do rozrywki wart
jest uwagi ;-)

Nie wiem, czy pan bedzie, bo w ogole byl pierwszy raz za mojej wizyty -
zwykle jest sliczna i mila dziewczyna o przepieknie umalowanych oczach,
ktora jest swiadoma asortymentu firmy i bardzo pomocna :-)

T.

1. Data: 2004-07-15 19:26:31

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> w Sephorze byl stoliczek z nielicznymi kosmetykami
> Clarinsa.

W Lodzi w Sephorze w Galerii tez byl stoliczek z kolorowka Clarinsa, czyli
to moze byc jakas szerzej zakrojona akcja ;-)
Byly na pewno cienie, pudry w kompakcie i podklady, ale blizej sie nie
przygladalam, bo NIE POTRZEBUJE NOWYCH KOSMETYKOW!

Pozdrowienia z odwyku
ISIA

1. Data: 2004-07-15 19:33:20

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał/a w news:cd6l65$c2r$1@news2.ipartners.pl:

> Mnie by moj opis tez zachecil, przyznaje, kazdy powod do
> rozrywki wart jest uwagi ;-)

Ciekawa jestem co to za ewenement przyrodniczy. Jak dotąd babki w GC
były bardziej niż kompetentne, ale ja to ostatni raz byłam tam we
wrześniu, więc może jakąś reformę przeprowadzono ;)

> [...]
> wizyty - zwykle jest sliczna i mila dziewczyna o przepieknie
> umalowanych oczach, ktora jest swiadoma asortymentu firmy i

Może ma urlop? :)
Mam nadzieję, że niezależnie od wszystkiego uda mi się upolować
Calypso Lancome, bo zanim się zdecydowałam, to go wywiało z
perfumerii :( Zamiennikiem miała być edt Island Kiss Escady, ale na
początku zajeżdża taką landryną, że nie sposób wytrzymać :\ Później
co prawda ewoluuje i zapach jest bardzo sympatyczny.
Gdyby Estee Lauder byłaby uprzejma zrobić promocję na Beyond
Paradise, to bym z miejsca zanabyła ;)

mips

1. Data: 2004-07-15 19:52:29

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:
(...)
>blizej sie nie
> przygladalam, bo NIE POTRZEBUJE NOWYCH KOSMETYKOW!
>
> Pozdrowienia z odwyku

Nooo... Ja tez nie potrzebowałam seledynowego cienia, 6 lakierów do
paznokci i nowego różu, ani polerki setnej nie potrzebowałam... Za to
potrzebuję inne rzeczy, których już nie kupię w ciągu najbliższych dwóch
tygodni... A moja koleżanka nie potrzebowała 12-tych niebieskich cieni,
ani milionowego lakieru, ani błyszczka nowego (identycznego ma jeszcze
połowę)... Ale poczwórnych cieni ulubionej firmy z 70% upustem byś nie
kupiła?! Różu o ton jaśniejszego niż ten w domu, za niedużo ponad 20 zł
byś nie kupiła?! Przecież ignorowanie TAKICH okazji grozi co najmniej
trzy miesięczną bezsennością i stosowaniem bardzo drogich uspokajaczy
(czyli tych samych kosmetyków w cenach normalnych)! Szkoda nerwów,
zmarszczek i pieniędzy.
;)

PS. Drastyczne odstawienie substancji uzależniającej może być groźne dla
organizmu;)

1. Data: 2004-07-15 20:08:44

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM napisał/a w news:cd6nan$pm3$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Przecież ignorowanie TAKICH okazji grozi co najmniej
> trzy miesięczną bezsennością i stosowaniem bardzo drogich
> uspokajaczy [...]

I dlatego tak Wam wszędzie marudzę o tym Lancomie i reszcie ;)

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Love Blush- pytanie do zorientowanych ;)
Miraculum w Krakowie ?
[Poznan] dobry i niedrogi fryzjer w Poznaniu i solarium
RE: ukrycie tatuazu
twarz i włosy na złoto - czym?