[Krakow] fryzjer - ceny

1. Data: 2004-04-29 22:07:57

Temat: [Krakow] fryzjer - ceny
Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to znienawidzony temat i na wstępie informuję: przeszukałam
archiwum, ale że informacje były sprzed roku, a ja potrzebuję tylko
świeżych danych co do cen, więc piszę...
Wytypowałam sobie:
- "Kaja" ul. Brogi 13 p.Renata tu nie mam telefonu, jeśli ktoś ma
będę wdzięczna.
- "Wella" ul.Siemiradzkiego p.Kasia tel.632-41-37 (dla kolejnych
poszukiwaczy :) )
- "Fabryka Urody" ul.Kalwaryjska p.A.Bobula tel.656-25-36

Jeśli ktoś z was regularnie tam bywa i wie o zmianach jakiś danych z
tych wypisanych tutaj no i to co głównie mnie interesuje o aktualnych
cenach, a chodzi mi o strzyżenie to będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam

Tekla
--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...pl GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-04-29 23:17:00

Temat: Re: [Krakow] fryzjer - ceny
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekla" <
> - "Kaja" ul. Brogi 13 p.Renata tu nie mam telefonu, jeśli ktoś ma
> będę wdzięczna.
> tych wypisanych tutaj no i to co głównie mnie interesuje o aktualnych
> cenach,
Nie chce, zeby to zabrzmialo napastliwie, pytam,
bo chcialabym zrozumiec.
Powiedz mi, dlaczego nie chcesz po prostu uzyc telefonu
i w ciagu paru minut uzyskac aktualne, potwierdzone informacje
z pierwszej reki????
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2004-04-30 07:17:59

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-30 01:17, Użytkownik AsiaS napisał:
> [...]
> Powiedz mi, dlaczego nie chcesz po prostu uzyc telefonu
> i w ciagu paru minut uzyskac aktualne, potwierdzone informacje

Nie chciałabym zadać pytania: ile kosztuje u państwa strzyżenie,
usłyszeć odpowiedź i powiedzieć: bardzo dziękuję.
Nr telefonu do zakładu traktuję jak kontakt w celu umówienia się na
wizytę, no ale jeśli okaże się, że to jedyne źródło informacji to pewnie
tak zrobię.
Dodatkowo nie wiem czy zauważyłaś, ale interesuje mnie też to czy
informacje, które ja wypisałam nie zmieniły się od czasu kiedy zostały
umieszczone w archiwum grupy do dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-04-30 07:34:58

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-30 01:17, Użytkownik AsiaS napisał:

> Nie chciałabym zadać pytania: ile kosztuje u państwa strzyżenie,
> usłyszeć odpowiedź i powiedzieć: bardzo dziękuję.

Ale czy to jakiś wstyd? Przecież masz prawo spytać o ceny zanim się umówisz.

> [...]
> mnie też to czy informacje, które ja wypisałam nie zmieniły się od
> czasu kiedy zostały umieszczone w archiwum grupy do dnia

I to wszystko będziesz wiedziała jak zadzwonisz. Czy oczekujesz ze ktoś
zrobi to za Ciebie?
Wybacz, ale zupełnie tego wszystkiego nie rozumiem. Myślisz że jak
zadzwonisz po raz drugi żeby się umówić na strzyżenie to ktoś będzie
pamietał że to "ta co dzwoniła tylko spytać" i na przykład w akcie
zemsty zepsują Ci fryzurę?

Hitomi

1. Data: 2004-04-30 07:57:06

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-30 09:34, Użytkownik Hitomi napisał:

Myślisz że jak
> zadzwonisz po raz drugi żeby się umówić na strzyżenie to ktoś będzie
> pamietał że to "ta co dzwoniła tylko spytać" i na przykład w akcie
> zemsty zepsują Ci fryzurę?

:D Nie, nie wychodzę z takiego założenia.
Ok, już nieważne, liczyłam tylko, że na tej grupie uzyskam takie informacje.

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-04-30 08:58:54

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-30 11:53, AsiaS wrote :

> Zle cytujesz, to nie moje slowa.

Jasne że nie Twoje, dlatego były 2 razy wcięte. Fakt że mogłam zostawić
górę. Obiecuję poprawę ;)

Hitomi

1. Data: 2004-04-30 09:02:56

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-30 11:53, AsiaS wrote :

> Zle cytujesz, to nie moje slowa.

Przepraszam, masz oczywiście rację.
Pewnie gdzieś jeszcze pokutują na serwerach moje pierwsze tłumaczenia,
będące jawnym dowodem na to że jak się robi kilka rzeczy na raz to coś
może nie wyjść.

Hitomi

1. Data: 2004-04-30 09:53:00

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <

1. Data: 2004-04-30 13:00:32

Od: "Marta Skorupska" <n...@...domu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekla" <t...@N...tekla.art.pl> napisał w wiadomości
> - "Wella" ul.Siemiradzkiego p.Kasia tel.632-41-37 (dla kolejnych
> poszukiwaczy :) )

Nie wiem czy pani Kasia juz wróciła z dłuuugiej nieobecności (trzy tygodnie
temu jeszcze jej nie było). Chodziłam najpierw do niej, potem do pani Ewy i
/prawie/ zawsze byłam zadowolona. Za strzyżenie z farbowaniem płaciłam
ostatnio 119 zł.

pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-05-04 08:20:33

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-30 15:00, Użytkownik Marta Skorupska napisał:

> [...]
> /prawie/ zawsze byłam zadowolona. Za strzyżenie z farbowaniem płaciłam

Bardzo dziękuję za odpowiedź i przepraszam za laga w mojej odpowiedzi,
ale... długi weekend

Pozdrawiam

Tekla

--