Krakow - help!!! pilne

1. Data: 2004-01-10 17:45:31

Temat: Krakow - help!!! pilne
Od: "mk" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Za 2 tygodnie slub a ja nie mam jeszcze ani fryzjerki, ani kosmetyczki ktora
mnie pomaluje, ani nawet pomyslow na fryzure czy makijaz. Mam sredniej
dlugosci wlosy wiec mysle o jakims upieciu. Prosze o namiary na dobrych
fachowcow ktorzy potrafia doradzic. Bede wdzieczna za kazda informacje.

mk

1. Data: 2004-01-10 18:35:28

Temat: Re: Krakow - help!!! pilne
Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> dlugosci wlosy wiec mysle o jakims upieciu. Prosze o namiary na dobrych
> fachowcow ktorzy potrafia doradzic. Bede wdzieczna za kazda informacje.

Witaj!

Z całą odpowiedzialnością polecam gabinet kosmetyczny przy ul. Legionów
Piłsudskiego 13 (dawna ul. Cekiery).
Tel. 656-13-06.
Jest tam pani Małgosia-kosmetyczka do której chodzę już od długiego czasu.
Po prostu jest świetna w tym co robi i dlatego mogę Ci ją polecić.
Wykonuje wiele zabiegów, min. makijaż ślubny, także próbny, zabiegi
upiększające twarz, manicure (super!).
Zadzwoń do niej jak najszybciej, bo zazwyczaj ma dużo umówionych klientów.
Znajduje się tam także salon fryzjerski, ale tyko dwa razy korzystałam z ich
usług więc nie mam wyrobionego zdania.

Najserdeczniejsze życzenia z okazji zamążpójścia.

Świeżo upieczona małżonka
Małgorzata Ziętek

norel...
krem nawilzajacy