(Krakow) kwiaty balkonowe, iglaki + zdjecia z ogrodu

11. Data: 2001-04-11 08:00:35

Temat: Re: (Krakow) kwiaty balkonowe, iglaki + zdjecia z ogrodu
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl>
> Napisz, co Cie szczegolnie interesuje - albo zadzwon: (012)
> 653-25-49 - moja mama (Stanislawa Brzezinska) na pewno chetnie udzieli
> informacji.

Jodelka balsamiczna - taka mala ze z pewnoscia daloby sie ja wyslac poczta
:-))
Tomek

12. Data: 2001-04-11 11:32:56

Od: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Łukowski wrote:

> [...]

zapytalam - mamy w sprzedazy juz nie takie male ;) jodelki balsamiczne
(podrosniete, ok. 20 cm srednicy) - 30 zl

pozdrowienia,
Kasia

13. Data: 2001-04-11 11:46:35

Od: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,

Basia Kulesz wrote:

> Jest trochę błędów w nazewnictwie (Mesembryanthemum to nie jest szałwia,

swieta racja - omylkowo polaczylam wiersze tabeli (wybacz romanistce,
nieobeznanej z ogrodnictwem !!)

> Hedera variegata to w żadnym razie nie może być Glechoma) itd.

w katalogu znalazlam, ze jest to Hedera variegata _odmiana_ Glechoma - i
tak chyba bedzie poprawnie ?

> Czy możnaby do oferty dopisać ceny?

ceny w duzym skrocie, a niedlugo na stronie

iglaki - od 8 do 80 zł (w zaleznosci od wielkosci, etc.)

rośliny balkonowe i pojemnikowe:

1. Pelargonie - 2,5 zl
2. Surfinia, conchita, Million Bells, Temari, Diascia, Nemesia - 3,5
3. Bidens - 3 zł
4. Osteospermum - 3,5 zl
5. Argyranthemum - 4 zl
6. niecierpek - 4 zł
7. fuksje 15-30 zł
8. Różanecznik - 15-20
9. Lantana - 20-25
10. Ołownik - 10 zł
11. Aboutilon - 20 zł
12. Solanum rantonetti, kasja, oleander, helichrysum petiolare,
plectranthus coleoides, hedera variegata, mesembrianthemum - ceny od 20
zł.
13. Szałwia - 3 3zł

i jeszcze
bakopa - 3 zl
scaevola - 4 zl

pozdrowienia,
Kasia

14. Data: 2001-04-11 11:48:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Brzezinska" <o...@o...krakow.net.pl> napisał w
wiadomości news:3AD4441B.E9F66C10@ogrod.krakow.net.pl...
> Basiu,

> w katalogu znalazlam, ze jest to Hedera variegata _odmiana_ Glechoma - i
> tak chyba bedzie poprawnie ?

Nie. Poprawnie jest Glechoma hederacea 'Variegata' .

> ceny w duzym skrocie, a niedlugo na stronie

Znakomicie.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2001-04-11 11:49:25

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie macie na zbyciu cyprysika nutkajskiego 'pendula' o wzroście
ponad metr i aby nie kosztował 500-600 zł?
Mam chętnego do posadzenia tegoż, ale skąpy jest.
Krzysztof

16. Data: 2001-04-11 12:30:44

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> zapytalam - mamy w sprzedazy juz nie takie male ;) jodelki balsamiczne
> (podrosniete, ok. 20 cm srednicy) - 30 zl
I takich 20cm paczek poczta krakowska nie przyjmuje ? ;-))
Tomek

17. Data: 2001-04-11 12:44:54

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Brzezinska napisał(a):

> [...]
> 12. Solanum rantonetti, kasja, oleander, helichrysum petiolare,
> plectranthus coleoides, hedera variegata, mesembrianthemum - ceny od 20

A winorośli Kasieńko nie trzymasz? Błšd! :-(((((((((
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2001-04-11 13:50:04

Od: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Łukowski wrote:

> I takich 20cm paczek poczta krakowska nie przyjmuje ? ;-))

tego nie powiedzialam ! Musialabym sklonic rodzine do nowego rodzaju
dzialalnosci ;)
Sprobuje sie zorientowac, jak wyglada wysylka roslin poczta za pobraniem
- bo powiem szczerze, ze nie mam o tym _zielonego_ pojecia. Czy takiej
roslince nic sie nie stanie ?

A daleko mieszkasz od Krakowa ? Moze zrobisz sobie wycieczke ? :)

Kasia

19. Data: 2001-04-11 13:52:16

Od: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A winorośli Kasieńko nie trzymasz? Błšd! :-(((((((((

mysle, ze i tak okazaloby sie, ze juz je wszystkie masz ! ;)

A winorosle sa jak najbardziej OK - a zwlaszcza co poniektore produkty z
ich owocow.

pozdrowienia,
Kasia

20. Data: 2001-04-11 13:54:39

Od: Katarzyna Brzezinska <o...@o...krakow.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> A nie macie na zbyciu cyprysika nutkajskiego 'pendula' o wzroście
> ponad metr i aby nie kosztował 500-600 zł?

jest tylko (albo az) cyprysik nutkajski zlocisty, i niestety nieduzy.

> Mam chętnego do posadzenia tegoż, ale skąpy jest.

no to pewnie tak predko go nie zasadzi ?

Kasia

Kora do powojnikow
torf z Niska
Szukam źródełka...