(Krakow) kwiaty balkonowe, iglaki + zdjecia z ogrodu

21. Data: 2001-04-11 15:11:38

Temat: Re: (Krakow) kwiaty balkonowe, iglaki + zdjecia z ogrodu
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Brzezinska napisała:

> Sprobuje sie zorientowac, jak wyglada wysylka roslin poczta za pobraniem
> - bo powiem szczerze, ze nie mam o tym _zielonego_ pojecia. Czy takiej
> roslince nic sie nie stanie ?

Jest to problem. Znam go od pracownic Starkla. Dużo przesyłek wraca w
formie mocno uszkodzonej. Ostatnio "modne" jest wysyłanie przesyłkami
kurierskimi, ale to drożej.
Z własnego doświadczenia wiem, że małe przesyłki dochodzą w dobrej
formie. Takie dostawałem od Rafała Wolskiego czy Krzyśka Marusińskiego.
Ale przesyłki iglaków bym się trochę bał.
Krzysztof

22. Data: 2001-04-11 15:30:25

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2001-04-11 16:54:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Łukowski <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005901c0c29c$c8b70c20$4...@g...incochg.pl
[...]
> Mieszkam pod Warszawa ale podjalem probe znalezienia jakiego Krakusa,
ktory
> zapuszcza sie w nasze rejony.
Chcesz powiedzieć, że w okolicach Wawy nie ma jodełki balsamicznej!
"Krakusa" trudno jest przenieść w okolice Wawy, zbyt tęsknią za górami i
dlatego źle znoszą przesadzanie i zmianę klimatu. ;-)))
Do 4-tego nr-u Kwietnika i Ogrodów były dołączone lokalne mazowieckie
"zielone adresy".
Pozdrawiam Jerzy

24. Data: 2001-04-12 10:44:11

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jakiej jodle mowa?
Chyba nie o gatunku. Lepiej precyzowac dokladniej, niz pozniej sie
rozczarowac.
Zdaje sie, ze Wam chodzi o odmiane 'Nana', ewentualnie o 'Piccolo'.
Pozdrawiam
Jurek
=======
http://iglaki.agrosan.pl/abibal.htm