[Krakow] tanie gazetki robotkowe

1. Data: 2005-03-15 23:29:19

Temat: [Krakow] tanie gazetki robotkowe
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Dzisiaj na Nowym Kleparzu znalazlam stoisko z tanimi gazetkami.
Kupilam sobie Kram z Robotkami z lutego 2005 i Moje Robotki nr 3/2005
kazde po 2 zl za sztuke :)
Oprocz robotkowych, to pani ma tam sporo innych (np National Geographic).
Jezeli napisalam cos oczywistego, to sorki, ale chcialam sie podzielic
odkryciem :))

pozdroweczka
Kaila, w szale decoupage....)

--
http://www.koronki.art.pl
http://www.kaila.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2005-03-16 06:08:27

Temat: Re: [Krakow] tanie gazetki robotkowe
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.kaila.pl
> http://www.kaila.biz
>
> Artificial intelligence is better than natural stupidity.
Nie wiem jak inni, ale ja mam wrażenie że to nie jest oczywiste bo wiem że
wydawcy mają taką "formułkę prawną" że nie wolno kioskarzom, ani innym punktom
sprzedającym prasę sprzedawać gazety po niższych cenach niż są wydrukowane.
Niechcę by to zabrzmiało złośliwie, ale może kup tam co masz kupić zanim ktoś
uprzejmy doniesie o tej pani. Chyba że wydawcy zmienili zdanie a ja się mylę.
Pozdrawiam Aśka

1. Data: 2005-03-16 06:58:04

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem jest tak ze wydawcy sami archiwalne numery sprzedaja po niższej
cenie,wiec moze tak nie straszmy sie wzajemnie :))

Pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2005-03-16 07:04:39

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś
> uprzejmy doniesie o tej pani. Chyba że wydawcy zmienili zdanie a ja się

Zazwyczaj to sa zwroty z kiosków i sklepów. W Krakowie (myślę że w innych
miastach też) na różnych bazarach i targowiskach można kupić różne stare
(czasami z poprzedniego miesiąca) gazety w niskiej cenie. Właśnie takie
zwrócone ze sklepów. Może w sklepach już sie pojawiły numery kwietniowe i
dlatego marzec już jest zwrócony. Nie wiem co na to prawo, ale musieli by
pół "Tomexu" w Nowej Hucie zamknąć. ;-)

dodo

1. Data: 2005-03-16 09:44:57

Od: "KITHA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dlatego marzec już jest zwrócony. Nie wiem co na to prawo, ale musieli by

no i połowę Dworca Wschodniego w Warszawie.

Pozdr
KITHA

1. Data: 2005-03-17 02:43:08

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i połowę Dworca Wschodniego w Warszawie.
To ja prosze nie donosic do organow scigania ;))

Kaila
--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.pl

1. Data: 2005-03-19 21:42:27

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:opsnpcu5emubz8ep@ceilidh,
ktoś podpisujący się Kaila chciał powiedzieć, że:

> Dzisiaj na Nowym Kleparzu znalazlam stoisko z tanimi gazetkami.

To ja jeszcze dodam targowisko pod Halą Grzegórzecką (2 stoiska, jedno
stałe, jedno "dochodzące, przy dobrej pogodzie), + stoisko na "Manhatanie",
jak dobrze pamiętam - 2-3 razy w tygodniu.

--
Pozdrówki,
Aneczka

[inne] Ubranka dla lalek