[szydelko} wzory na wilkanoc

1. Data: 2005-03-15 15:50:34

Temat: [szydelko} wzory na wilkanoc
Od: "Andzia niusy" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie szukam wzorkow na szydelko na wielkanoc , nie umie nic znalezc
na stronkach ani na ... czy ktos moze mi pomoc ??

1. Data: 2005-03-15 18:26:37

Temat: Re: [szydelko} wzory na wilkanoc
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-16 07:20:56

Od: "Andzia niusy" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Probowalam szukac przez google i w archiewum i nic ..........

1. Data: 2005-03-16 08:51:05

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Probowalam szukac przez google i w archiewum i nic ..........

Andziu, tuje sa namiary na archiwum z wyszukanymi juz watkami
szydelkowo-wialkanocnymi:
http://glinki.com/?l=08ia3k
http://glinki.com/?l=3ffkfd

tak jak Iza pisala, jest tam mnostwo wzorkow wielkanocnych :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-03-16 12:37:22

Od: "Andzia niusy" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://glinki.com/?l=08ia3k
> http://glinki.com/?l=3ffkfd
>
> tak jak Iza pisala, jest tam mnostwo wzorkow wielkanocnych :)

Dzieki.......

Wołów - wystawa
mata i linijka do patchworków
troche [OT] łopuch.cz