[xxx] poszukiwany tf komórkowy

1. Data: 2005-03-15 11:27:17

Temat: [xxx] poszukiwany tf komórkowy
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję schematu na telefon komórkowy. Dziwny to dość temat i mało
fotogeniczny, ale trudno to wytłumaczyć 5-letniemu fanowi komórek.
Może macie taki schemat?
Gocha

1. Data: 2005-03-15 11:47:09

Temat: Re: [xxx] poszukiwany tf komórkowy
Od: "renja" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> napisał(a):

> Poszukuję schematu na telefon komórkowy.

a może po prostu przerób jakies zdjęcie komórki na schemat? Roboty z tym
niedużo a radość podwójna bo mały fan będzie mógł czynnie uczestniczyć w
wyborze wymarzonego obrazka.
pozdrawiam

renja

1. Data: 2005-03-15 11:56:12

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renja" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a może po prostu przerób jakies zdjęcie komórki na schemat?
myślałam o tym, ale kiepska jestem w te klocki. Jak już coś przerobię żeby
było widac co to jest, to ma albo zawrotna ilość krzyżyków, albo zawrotną
ilość kolorów. Najczęściej jedno i drugie.
To ma być na podusię dla chłopca z zespołem Downa, więc gigantyczne być nie
może.
Gocha

1. Data: 2005-03-15 20:43:00

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"coś" wysłałam ci na priv. Zobacz czy może być.

szukam
[Wrocław] satyna bawełniana, gdzie kupić?
Krosno do haftowania z kaan.pl - ma ktoś?
XXX Czeskie forum
Labores de Ana Nr_18