Krakow - zakupy M1

1. Data: 2003-01-10 11:30:26

Temat: Krakow - zakupy M1
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Otoz bylam wczoraj na zakupach w tymze miejscu.
I oto pare ciekawych uwag:
- te ktore maja rozmiar buta 42 cos dla Was
w kameleonie sa przepiekne ciemnobrazowe ocieplane kozaczki na plaskiej
podeszwie, cudo na moja noge po kilku zlamaniach nie weszly niestety

kolejne buty to takie wiosenno zimowe w Deichmanie na cienkim obcasie gdzies
kolo7 cm w jasnym brazie i o wydluzonym czubie. Piekne. Jak sie tylko noga
zmiesci i obcas nie bedzie stanowil przeszkody warto kupic. Bylo jeszcze
pare butow nr 42 jest obnizka cen i moze warto zajrzec. Ja sobie sprawilam
kolejne butki na zime bo poprzednie, a wlasciwie ich podeszwa, miala
spotkanie z gwozdziem i nie przezyla :-)
Do tego dla wszystkich o numerze 42 pod koniec stycznia lutego ma juz
przychodzic kolekcja wiosenna w Deichmanie - warto zapamietac :-).

Co do polskich kosmetykow to jest tam taki sklepik - drogeria - perfumeria w
drugim rzedzie i maja tam duzo rzeczy AA, DaxCosmetics
Praktycznie wszystkie serie :-) Ceny takie srednie.
Na srodku tez jest taki punkt z TOLPA co to w ogole jest ?? Maja tam duzo
dziwnych i ladnie wygladajacych kosmetykow.

Na ubrania nie patrzylam, ale sa przeceny. Taka jedna bluzka mnei zachwycila
w claire dk :-)

Kolczykow dalej sobie nei kupilam, co to za swait by nie mozna bylo znalezc
wiszacych lezek ze sztrasu np ehm

Pozdrawiam cieplo
K.

1. Data: 2003-01-10 13:36:03

Temat: Re: Krakow - zakupy M1
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - te ktore maja rozmiar buta 42 cos dla Was
To ja to ja!!! :)

> w kameleonie sa przepiekne ciemnobrazowe ocieplane kozaczki na plaskiej
> podeszwie, cudo na moja noge po kilku zlamaniach nie weszly niestety
A cenowo...?

> Do tego dla wszystkich o numerze 42 pod koniec stycznia lutego ma juz
> przychodzic kolekcja wiosenna w Deichmanie - warto zapamietac :-).
Dzięki Tobie - nie omieszkam tam zajrzeć :) Mam nadzieję że nie tylko
"plastiki" będą w tych rozmiarach ale i coś ze skóry...
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-01-10 13:38:17

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w kameleonie sa przepiekne ciemnobrazowe ocieplane kozaczki na plaskiej
> podeszwie, cudo na moja noge po kilku zlamaniach nie weszly niestety

O!
Dobrze wiedziec, ze sa obnizki!
Ide jutro na wycieczke po sklepach!
Dzieki:)

> [...]
> Na srodku tez jest taki punkt z TOLPA co to w ogole jest ?? Maja tam duzo
> dziwnych i ladnie wygladajacych kosmetykow.

Pamietasz preparat torfowy, ktory miel byc panaceum na nowotwory?;)))
Te kosmetyki to kontynuacja biznesu torfowego - ale sa nie tylko torfowe. ja
mialam od nich jakies krzemowe, smierdzace octem i nic, wedlug mnie, nie
warte.

Kaska

1. Data: 2003-01-10 16:54:58

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisała:
> Witam
> Otoz bylam wczoraj na zakupach w tymze miejscu.
> I oto pare ciekawych uwag:
[ciach]
> [...]
> kolo7 cm w jasnym brazie i o wydluzonym czubie. Piekne. Jak sie tylko noga
> zmiesci i obcas nie bedzie stanowil przeszkody warto kupic.

Mam te butki i musze ostrzec (mnie ostrzezono za pozno, chociaz chyba i tak
bym je kupila;) Okazalo sie, ze nie mozna ich nosic przy temperaturze 0
stopni i nizszej! Pekaja! Wiec dlugo nie pochodzilam i czekam na
ocieplenie... Buu
Ale sa piekne trzeba przyznac ;)))))
Pozdrawiam ;)

1. Data: 2003-01-10 18:07:16

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Dzięki Tobie - nie omieszkam tam zajrzeć :) Mam nadzieję że nie tylko
: "plastiki" będą w tych rozmiarach ale i coś ze skóry...

plastiki hehehehe jest duzo rzeczy ze skory tylko trzeba pytac i szukac. Z
reguly cena ich bywa kolo 150 pln i z reguly sa firmy 5 th avenue
Te w Kameleonie to nie iwem bo w swojej genialnosci zapomnialam spytac.
Pozdrawiam
K.

Przyspieszacz opalania na solarium
Kosmetyczka na Studniowke