Krakowska "Cepeliada"

1. Data: 2002-07-30 08:46:28

Temat: Krakowska "Cepeliada"
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wiecie kiedy w tym roku odbędzie się w Krakowie "Cepeliada"?
Już kiedyś pytałam, ale nikt nie odpowiedział, chyba było za wcześnie.
Z tego co mi wiadomo zawsze odbywa się w sierpniu.
Może byłaby okazja do spotkania w szerszym gronie?
Serdecznie pozdrawiam
--

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-07-31 05:11:18

Temat: Re: Krakowska "Cepeliada"
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam zapytanie do redakcji "Magicznego Krakowa"jak coś odp.to dam znać na
grupie.

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-07-31 11:09:25

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto odpowiedz jaką otrzymałam od redakcji"Nasze Miasto"..:

... Targi Sztuki Ludowej w tym roku odbędą się 12 sierpnia na Rynku Głównym.
Niestety na razie jeszcze nie mamy szerszych informacji, jedynie datę. Będą one
trwały dwa tygodnia.

Pozdrawiam serdecznie
Agata Szilagyi
NaszeMiasto.pl

Może Ci to coś wyjaśni i pomoże......pozdrawiam z Krakowa

sweter z reglanowym rękawem
Re: Witam pierwszy raz na grupie
Dzięki za auta itp.
prosze o wyjaśnienie ....