sweter z reglanowym rękawem

1. Data: 2002-07-30 08:43:12

Temat: sweter z reglanowym rękawem
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Poszukuję wzoru na druty na sweterek z reglanowymi rękawami na szerokość
przodu (i tyłu oczywiście też) około 100 o.
Zaczęłam robić (tak na oko) przód wzorem tzw. fantazyjnym ściągaczem (3 o.
prawe + 2 o. lewe i tak wkółko) i doszłam właśnie do skosu, który zaczęłam
przerabiać z wzoru na sweterek, który ma mniej więcej tyle oczek co mój,
ale ten fason ma jakiś mały skos na rękawy i nie wyszło mi to za bardzo.
Może ktoś ma jakąś wypróbowaną metodę, albo jakiś wzór na taki sweterek. A
może napiszę jak w tym moim wzorze są zbierane oczka: w co drugim rzędzie 5
razy po 2, a później na zmianę 1 i 2 chyba też z 5 razy, dalej nie pamiętam,
bo jeszcze nie doszłam.
Pomóżcie :))

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-08-02 12:14:11

Temat: Re: sweter z reglanowym rękawem
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie może pomóc? trudno
zrobiłam według tego dziwnego wzoru narazie przód, dorobię resztę, połączę
jakoś i może będzie Ok, a jak nie to metoda prób i błędów, a później będę
mogła być w tej sprawie ekspertem :))
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-08-02 12:23:56

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> nikt nie może pomóc? trudno

Ojej Ola chciałam pomóc ale mi wyleciało z głowy. :-(
Najlepiej sobie samej wyliczyć sposób zbierania oczek na skos raglanu. Ale
musisz mieć wymiary tego skosu tzn. wysokość i szerokość np. z jakiegoś
innego opisu. Wyliczasz ile to oczek i ile rzędów i dzielisz tak, żeby oczka
były równomiernie zbierane. Przy liczeniu pamietaj, ze zbierać możesz co
drugi rząd. Jak nie masz wzoru na sweterek raglanowy to daj znać cos
poszukam.
Kasia

1. Data: 2002-08-05 07:42:16

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> były równomiernie zbierane. Przy liczeniu pamietaj, ze zbierać możesz co
> drugi rząd. Jak nie masz wzoru na sweterek raglanowy to daj znać cos

dzieki
chyba to wypróbuję, bo ten mój to jednak nie wygląda dobrze jak sobie
sfastrygowałam na próbę :(
Jakiś opis znajdę na pewno
Pozdrawiam
Ola