Krasnolowoogrodowy koszmar :(

81. Data: 2003-05-21 21:44:15

Temat: Odp: Krasnolowoogrodowy koszmar :(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bagqj0$j24$...@a...news.tpi.pl...

> Kiedy się czyta oferty wielkich producentów - hurtowników, to jest tam w >
zasadzie wszystko, dlaczego więc nigdzie nie można tego po prostu kupić?

Na marginesie tej wymiany zdań.
Jeden z większych szkólkarzy winorosli w Polsce reklamuje się olbrzymia
liczbą odmian - i taka jego drukowana oferta jest w obiegu.
Dla kontroli poprosiłem go by przysłał mi ofertę i zaznaczył te odmiany,
ktore mogę u niego kupic w ciagu 2 tygodni bo mam pilną potrzebę.
I co się okazało? Praktycznie moge kupić ok 1/3 teoretycznie oferowanych
odmian - te najbardziej banalne.
A reszta? Pic na wodę i propaganda (albo marketing jak ktoś woli)
Ale nie z nami te sztuczki Bruner :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

82. Data: 2003-05-22 08:02:21

Temat: Re: Krasnolowoogrodowy koszmar :(
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nie gaś lampki. :-)

Jak mam spać przy świetle, to i kask niepotrzebny :-)

Krycha odkrywcza

83. Data: 2003-05-22 20:17:19

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mam spać przy świetle, to i kask niepotrzebny :-)
> Krycha odkrywcza

Grotołazi czy co ?
Pozd.
PP. były grotołaz.

84. Data: 2003-05-23 05:12:38

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bagqj0$j24$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dobry projekt nie jest raczej zależny od nagromadzenia "ślachetnych"
odmian,
> interesujący projekt można obsadzić najprostszymi gatunkami - w prostocie
> tkwi piękno.

No właśnie .Nie napisałem ,że brak szlachetnych odmian, tylko ,że jest ich
ograniczona (bardzo ) ilość . Proste zadanie - poczytaj ,wymyśl sobie jakąś
odmianę rośliny i potem ją kup - zazwyczaj tej akurat nie ma . Są tylko tak
zwane "dyżurne ."
Too Old w Tomaszowie

85. Data: 2003-05-23 07:01:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1stgreen wrote:

> Grotołazi czy co ?
> Pozd.
> PP. były grotołaz.

Nie, kapcioszukacze :-)

Krycha&Co(ty), były górołaz (horolezec :-))

86. Data: 2003-05-23 07:23:04

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proste zadanie - poczytaj ,wymyśl sobie jakąś
> odmianę rośliny i potem ją kup - zazwyczaj tej akurat nie ma . Są tylko
tak
> zwane "dyżurne ."

Tu się zgadzam z przedpiszcą w zupełności :(
Za to przeważnie jak już zdobędę, posadzę i zdąży się rozrosnąć, to pojawia
się we wszystkich sklepach i szkółkach.

Pozdrawiam
Ewa

87. Data: 2003-05-23 08:25:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bajb94$1ss$1@nemesis.news.tpi.pl 1stgreen
<1...@w...pl> napisał(a):

> Grotołazi czy co ?

Hejka. Jak łazilismy z Gwidonkiem po Karkonoszach, to raz był nazywany
horsky pes a za chwilę Steinhund. :-) Jak by były wątpliwości, to byliśmy z
nim na Śnieżce idąc z przełęczy Okraj i nie tylko. :-)
Pozdrawiam wędrownie Ja...cki

Zeby glog kwitl obficie
Jeżyna ogrodowa-jak sadzić?
lampki ogrodowe na promenie sloneczne